+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
Vývoj mobilních aplikací - firma INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Pro agentury
  • Pro firmy
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
Grafika s obrázkem CEO podepisujícího smlouvu a sledujícího různé grafy..

Jak pracuje… CEO INITED

14.9.2022Jana Marková

Jeden ze zakladatelů firmy, náš technický guru a CEO INITED. To všechno se spojuje v osobě Jardy Pavlíčka. Vývojář mobilních aplikací, který stál u zrodu INITED, se postupně stal zodpovědný také za projektový management, marketing a celkový rozvoj firmy. Podívejte se, co všechno má na starosti.

Právě Jarda uzavře náš miniseriál, ve kterém jsme vám představili jednotlivé pozice v INITED. Dozvěděli jste se tak, jak pracuje naše projektová manažerka, nebo co přesně řeší vývojář.

S jejich agendou má přitom velké zkušenosti i Jarda. A využívá je také ve vedení INITED.

3 hlavní oblasti, které řeší CEO v INITED

Hlavní Jardovou zodpovědností je postarat se o správné a efektivní fungování společnosti. Tedy takové, které zaručí spokojenost klientů a zajistí, že se bude firma dál zlepšovat a růst.

Mezi hlavní oblasti, které má na starosti, tedy patří:

  • obchodní aktivity INITED,
  • rozvoj týmu
  • a marketing.

Obchodní aktivity INITED

Jako CEO se Jarda stará především o nastavení vhodného business modelu a také o obchodní aktivity naší společnosti. Právě díky němu máme v INITED jasně daný a fungující obchodní model.

Dokážeme si tak například vyhodnotit naše silné i slabé stránky a průběžně na nich pracujeme. A postupně eliminujeme naše slabiny a naopak posilujeme silná místa.

Zároveň se soustředíme na přesně definovanou klientelu. Tedy zejména na firmy a marketingové či on-line agentury, kterým pomáháme s aplikacemi pro jejich klienty.

Jarda přitom naše obchodní aktivity nejen vymýšlí a plánuje, ale také analyzuje. Díky tomu můžeme náš obchodní model stále vylepšovat. A spolu s tím i fungování INITED.

Rozvoj týmu

Aby firma rostla, musí se rozvíjet i její zaměstnanci. Proto se Jarda stará o to, aby se každý z nás mohl stále učit a posouvat.

A to nejen prostřednictvím různých kurzů a konzultací, ale hlavně díky jeho vedení. Pomáhá nám totiž nejen odhalovat různé nedostatky, ale hlavně nám umožňuje, abychom sami našli vhodné řešení.

Marketing

O řízení marketingu se Jarda dělí s naší projektovou manažerkou Janou. Oba řeší například sociální sítě nebo se starají o náš blog.

Sám Jarda má navíc na starosti PPC reklamy a jejich strategii. Pečlivě sleduje jejich výkonnost a neustále je vylepšuje.

Zároveň dohlíží na náš web. A to jak na obsah, tak na jeho vizuální podobu a správné fungování. Průběžně proto plánuje drobná vylepšení, která nám pomáhají držet krok s dobou.

Pravidelné týdenní úkoly

S uvedenými oblastmi souvisí i řada pravidelných úkolů, které se opakují na týdenní nebo měsíční bázi.

Mezi ty týdenní patří:

  • Pravidelný scrum s vývojáři a projektovou manažerkou Janou – řeší na něm aktuální projekty, postup práce a možné nástrahy. Jarda přitom sleduje zejména technickou stránku projektů a dohlíží na to, abychom vždy zvolili to nejlepší řešení.
  • Organizační meeting s vedením firmy – na této schůzce se vedení INITED věnuje cílům naší společnosti pro aktuální rok a tomu, jak se k nim přibližujeme. Díky pravidelným schůzkám navíc dokážeme reagovat na aktuální situaci.
  • Schůzky s novými a potenciálními klienty – na tyto schůzky chodí Jarda spolu s Janou. Zatímco Jana zodpovídá za organizaci projektu, Jarda s klienty řeší technickou stránku. Společně tak dají klientům kompletní informace a zodpoví všechny otázky.

Pravidelné měsíční úkoly

K pravidelným týdenním schůzkám či poradám se přidávají také úkoly, které Jarda řeší jednou za měsíc. A kterým potřebuje věnovat dostatek péče a času.

Mezi ty hlavní patří:

  • Příprava dokladů pro účetní – faktury za pronájem serverů a využívání různých služeb, jako je například Balsamiq nebo Canva, či podklady pro vyúčtování mezd. To jsou některé doklady, které musí Jarda každý měsíc dát dohromady a předat je účetní.
  • Zálohování serverů – díky němu můžeme v případě jakékoliv nehody snadno obnovit data, která se týkají nejen naší firmy, ale i jednotlivých projektů. A pokud se na nás některý klient obrátí například po tříleté odmlce, vždy snadno dohledáme jeho aplikaci včetně zdrojových kódů a dalších dat.
  • Předání potřebných kódů klientovi do Gitu – tedy do systému pro správu verzí. Když se s klientem na předání kódů dohodneme, má tuto část projektu na starosti právě Jarda. Dohlíží totiž na technickou stránku každého projektu.
  • Příprava a rozeslání newsletteru – v některých firmách je sice pod newsletterem podepsaný její šéf, ale ve skutečnosti ho připravují a rozesílají jeho podřízení. V INITED je to jinak – naše klienty o všem informuje opravdu Jarda. Přípravě našeho e-mailového zpravodaje věnuje každý měsíc několik hodin.

Výsledky? Stále rosteme

A jak Jarda odpočívá? Asi nepřekvapí, že jako technický nadšenec tráví volný čas opět ve společnosti techniky. Například programováním vlastní aplikace pro dron.

Rád si ale odpočine i při práci na zahradě.

I díky tomu se každý měsíc zvládne vypořádat se spoustou úkolů, které na něj v INITED čekají. A daří se mu to výborně.

Svědčí o tom i fakt, že o nové projekty nemáme nouzi.

A pokud k nim chcete přidat i svou mobilní aplikaci, neváhejte a napište nám. Rádi vám s ní pomůžeme.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Tmavý režim: proč byste ho měli mít a které aplikace se bez něj neobejdou Další článek Bezpečnější aplikace? Pomůže behaviorální biometrika

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (21)
  • Mobilní aplikace (35)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (11)
  • Ostatní (10)
  • Top (5)
  • Trendy (30)
  • Z naší dílny (17)

Přečtěte si také

  • 5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
  • Microsoft chystá vlastní superaplikaci. Bude v ní Bing i Outlook
  • První kandidát na mobil roku? Samsung Galaxy S23
  • 5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
  • Vývoj mobilních aplikací v roce 2023: TOP 8 trendů, které nesmíte minout
  • 7 tipů, jak vylepšit mobilní aplikaci
  • 5 největších novinek a trendů mezi mobilními aplikacemi v roce 2022
  • PWA: Efektivní způsob, jak změníte svůj web v aplikaci
  • Vaše „aplikace neodpovídá“? Hrozí vám propad v Google Play a App Store
  • Mobilní aplikace pro konference: 7 věcí, bez kterých se neobejde
  • Mobilní aplikace pro skládací telefony: Myslete na různé režimy i ovládání
  • App Store zdražuje aplikace. Pocítí to i vývojáři
  • Jak zrušit předplatné aplikací v Google Play a v App Store
  • 7 tipů, jak nastavit efektivní push notifikace
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: na čem závisí a jak se liší u freelancerů a agentur
  • Dokonalé přizpůsobení a spokojení uživatelé. To přináší responzivní aplikace
  • Příležitost pro agentury: přidejte do své nabídky mobilní aplikaci a oslovte nové klienty
  • Znáte ASO? Obdoba SEO, která pomůže vaší aplikaci vyniknout
  • Na čem závisí cena za vývoj mobilní aplikace?
  • Bezpečnější aplikace? Pomůže behaviorální biometrika

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Pro agentury
  • Pro firmy
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2020 Created by Provocado
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.OkPrivacy policy