Agentura NMS Market Research se na nás obrátila jako na potenciálního partnera, který s nimi zajistí vývoj mobilní aplikace pro nadnárodní společnost. A tak jsme přivedli k životu Snack Snap, aplikaci, která má lidem pomoci evidovat drobné nákupy, především občerstvení a zároveň umožní zjistit spotřebitelské trendy u tzn. rychloobrátkového zboží.
Agentura NMS Market Research se postarala o vývoj backendu a administrativy, my jsme dostali na starosti frontend. Podle dodaného designu jsme aplikaci oživili, tzn. udělali proklikávací prototyp, aby si klient mohl “v praxi” vyzkoušet, jak bude fungovat. Po schválení jsme se pustili do kódování frontendu a nakonec ho pomocí API propojili na backend.
Vývoj probíhal agilním způsobem, takže jsme s NMS Research a jejich vývojáři byli neustále na drátě. Spoustu věcí jsme proto vyřešili společně a přímo ukázkově se zde projevilo, že skvělá komunikace přináší výborné výsledky.
Snack Snap je v jádru jednoduchý (avšak v tom spočívá jeho genialita). Uživatel se do aplikace přihlásí pomocí vygenerovaného unikátního kódu a svého e-mailu. Následně na úvodní obrazovce zadá údaje o svém nákupu, včetně fotografie a zařadí nákup do správné kategorie. Již automaticky jsme k řešení napojili naše standardní nástroje, jako software Sentry, který odchytává možné bugy, či Google Analytics.
Aplikace je zatím k dispozici pouze pro lidi, kteří v rámci interní skupiny pomáhají s průzkumem spotřebitelského chování, a proto není publikována na storech. V současné chvíli máme MVP pro Android, ke kterému by časem měla přijít i iOS verze, stejně jako rozšíření některých funkcí.
blablabl