S agenturou Minion spolupracujeme už několik let a pro její klienty jsme připravili řadu aplikací. Proto jsme to byli právě my, na koho se obrátila s žádostí o vytvoření mobilní aplikace pro společnost IVAR CS.
Tato firma zastupuje v Česku a na Slovensku několik evropských dodavatelů vzduchotechniky, vodoinstalací, čerpací techniky, solárních systémů nebo například technologií pro vytápění. Zákazníkům nabízí nejen prodej a instalaci těchto zařízení, ale také jejich servis.
A právě s ním společnosti pomáhá aplikace IVAR CS od INITED.
Aplikace pro IVAR CS vznikala takříkajíc na zelené louce. Do té doby totiž společnost podobnou aplikaci neměla a veškerou organizaci servisních výjezdů řešila manuálně – stejně jako příslušnou administrativu.
Zákazník tedy nejprve zadal požadavek na servis prostřednictvím webového formuláře a poté musel čekat, až ho příslušní pracovníci zaznamenají a předají konkrétnímu technikovi. To zabralo i několik dní.
Řešení problémů u klienta tak trvalo zbytečně dlouho. A protože veškerá organizace výjezdů, včetně přepisování konkrétních údajů a požadavků, probíhala manuálně, přinášela i spoustu zbytečné administrativy.
Zrychlit předávání zakázek technikovi. A také snížit množství administrativy, které je s tím spojené. Takové byly základní požadavky na novou mobilní aplikaci pro firmu IVAR CS.
Klient si od těchto kroků sliboval, že se zkrátí doba potřebná k celkovému zpracování zakázky. A že tak aplikace usnadní, zrychlí a zefektivní práci zaměstnancům.
S agenturou Minion jsme na aplikaci pro její klienty spolupracovali už poněkolikáté. I díky tomu vše probíhalo bez jakýchkoliv problémů.
Hned na začátku jsme si jasně rozdělili práci. Zatímco Minion měl na starosti tvorbu backendu, naším úkolem bylo připravit frontend.
Hlavní důraz jsme přitom kladli na důkladné testování, které nám umožnilo ověřit si různé scénáře. Zároveň jsem se tak přesvědčili, že jednotlivé součásti aplikace správně fungují.
Stejně důležitá byla také komunikace s agenturou Minion. Každý z nás totiž pracoval na jiné části projektu, a proto jsme museli jednotlivé kroky správně sladit. I to nás ve výsledku vedlo k jasnému definování našich 6 etap vývoje mobilních aplikací.
Vývoj aplikace IVAR CS nakonec trval několik měsíců. A přinesl aplikaci, která beze zbytku splnila klientovy představy. Tedy:
Vše nyní funguje následujícím způsobem:
Naplánování servisního výjezdu tak pracovníci IVAR CS vyřeší prakticky okamžitě, aniž by museli cokoliv přepisovat.
Firma byla s aplikací tak spokojená, že v současnosti pracujeme na jejím rozšíření. Nově si tak technici jejím prostřednictvím například rovnou objednají potřebné díly.
Spolupráce proběhla bez nejmenších problémů, dílo bylo předáno i přes velkou časovou tíseň v požadované kvalitě a včas. Jako nadstandardní bychom chtěli označit služby projektového řízení.Michal BenešCEO Minion
blablabl