Provoz a rozvoj mobilních aplikací
Aby vaše aplikace rostla spolu s vaším byznysem
Aby vaše aplikace rostla spolu s vaším byznysem
Vydáním do obchodu práce nekončí. Naopak. Pro další růst potřebujete silného a spolehlivého partnera, který komunikuje, dotahuje věci do konce, hledá řešení. Takového, který sleduje situaci a proaktivně upozorní na hrozby či příležitosti.
Klidně nulový, pokud máte aplikaci pro radost, na nic nespěcháte a případný výpadek vám nezpůsobí významné potíže. Pokud to myslíte s byznysem vážně, doporučujeme 5 hodin za měsíc. V rámci tohoto času jsme schopni aplikaci průběžně aktualizovat a řešit požadavky obchodů.
✅ Fungujeme i bez paušálu
✅ Optimální velikost je 5 hodin
✅ Zajistíme plnění požadavků obchodů
O mobilní aplikaci, její serverové zázemí a napojení na sociální sítě. Zastaneme komunikaci s obchody, pohlídáme požadavky obchodů a sociálních sítí, podporované verze API, iOS apod.
✅ Podporujeme všechny mobilní platformy – Android, iOS, Huawei
✅ Podporujeme významné cloudové platformy – Azure, Digital Ocean, AWS
Pokud je pro vás komunikace prioritou, u nás budete nadšeni. Máme pravidelné projektové porady 1x za týden. Pro jasnou komunikaci s klienty používáme Trello, kde je viditelně vidět stav řešení úkolů.
Na zmeškané hovory voláme zpět. Na emaily odpovídáme do 24 hodin.
✅ Komunikace je naše priorita
✅ Máme pravidelné projektové porady
✅ Na zmeškané hovory voláme zpět
Pro zajištění kvalitní služby používáme kombinaci nástrojů:
1) Sentry je nástroj, které reportuje problémy s potřebnými detaily. O problémech se dozvíme velmi rychle. Jsme schopni rozlišit problém v aplikaci od problému v zařízení uživatele (např. přeplněné úložiště)
2) Google Analytics ukazují využití aplikace, trendy a anomálie. Na základě těchto dat vám dáme doporučení pro další rozvoj.
3) Elastic Stack je skupina nástrojů pro sledování událost, sběr logů a jejich vyhodnocování. Dávají nám možnost dohledávat informace nebo předcházet bezpečnostním incidentům.
4) Zpětná vazba uživatelů je mocný nástroj zpětné vazby. Nejen po stránce obchodní a funkční, ale i technické. Čteme a reagujeme na zprávy uživatelů.
✅ Používáme sadu profesionálních nástrojů
✅ Řešíme incidenty
✅ Sledujeme trendy, plánujeme budoucnost
✅ Sledujeme zpětnou vazbu od uživatelů
Nejčastějším důvodem k aktualizaci mobilní aplikace bývá příchod nových verzí Androidu a iOS, případně jejich významnějších aktualizací.
Ideálně 1x za rok. Za tu dobu se většinou mobilní trh posune, přibudou nové požadavky obchodů, vyjdou nové modely telefonů a nové verze Androidu a iOS.
Každý měsíc je vhodné provést kontrolu aplikace v obchodě, její pozici ve vyhledávání a oborových žebříčcích.
blablabl