+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt

IVAR CS

Projektová reference

Rychlejší zásah u klienta a méně administrativy. To přinesla aplikace IVAR CS

S agenturou Minion spolupracujeme už několik let a pro její klienty jsme připravili řadu aplikací. Proto jsme to byli právě my, na koho se obrátila s žádostí o vytvoření mobilní aplikace pro společnost IVAR CS.

Tato firma zastupuje v Česku a na Slovensku několik evropských dodavatelů vzduchotechniky, vodoinstalací, čerpací techniky, solárních systémů nebo například technologií pro vytápění. Zákazníkům nabízí nejen prodej a instalaci těchto zařízení, ale také jejich servis.

A právě s ním společnosti pomáhá aplikace IVAR CS od INITED.

SITUACE

Aplikace pro IVAR CS vznikala takříkajíc na zelené louce. Do té doby totiž společnost podobnou aplikaci neměla a veškerou organizaci servisních výjezdů řešila manuálně – stejně jako příslušnou administrativu.

Zákazník tedy nejprve zadal požadavek na servis prostřednictvím webového formuláře a poté musel čekat, až ho příslušní pracovníci zaznamenají a předají konkrétnímu technikovi. To zabralo i několik dní.

Řešení problémů u klienta tak trvalo zbytečně dlouho. A protože veškerá organizace výjezdů, včetně přepisování konkrétních údajů a požadavků, probíhala manuálně, přinášela i spoustu zbytečné administrativy.

POŽADAVEK

Zrychlit předávání zakázek technikovi. A také snížit množství administrativy, které je s tím spojené. Takové byly základní požadavky na novou mobilní aplikaci pro firmu IVAR CS.

Klient si od těchto kroků sliboval, že se zkrátí doba potřebná k celkovému zpracování zakázky. A že tak aplikace usnadní, zrychlí a zefektivní práci zaměstnancům.

ŘEŠENÍ

S agenturou Minion jsme na aplikaci pro její klienty spolupracovali už poněkolikáté. I díky tomu vše probíhalo bez jakýchkoliv problémů.

Hned na začátku jsme si jasně rozdělili práci. Zatímco Minion měl na starosti tvorbu backendu, naším úkolem bylo připravit frontend.

Hlavní důraz jsme přitom kladli na důkladné testování, které nám umožnilo ověřit si různé scénáře. Zároveň jsem se tak přesvědčili, že jednotlivé součásti aplikace správně fungují.

Stejně důležitá byla také komunikace s agenturou Minion. Každý z nás totiž pracoval na jiné části projektu, a proto jsme museli jednotlivé kroky správně sladit. I to nás ve výsledku vedlo k jasnému definování našich 6 etap vývoje mobilních aplikací.

VÝSLEDEK

Vývoj aplikace IVAR CS nakonec trval několik měsíců. A přinesl aplikaci, která beze zbytku splnila klientovy představy. Tedy:

  • zrychlila předávání informací technikům,
  • snížila administrativu
  • a zkrátila dobu potřebnou k vyřešení zakázek.

Vše nyní funguje následujícím způsobem:

  • zákazník na webu vyplní a odešle formulář s objednávkou servisu;
  • informace se přenesou do mobilní aplikace IVAR CS, kde se nová zakázka okamžitě zobrazí vedoucímu pracovníkovi;
  • a ten ji následně přiřadí konkrétnímu technikovi, který zároveň vidí všechny potřebné údaje.

Naplánování servisního výjezdu tak pracovníci IVAR CS vyřeší prakticky okamžitě, aniž by museli cokoliv přepisovat.

Firma byla s aplikací tak spokojená, že v současnosti pracujeme na jejím rozšíření. Nově si tak technici jejím prostřednictvím například rovnou objednají potřebné díly.

Spolupráce proběhla bez nejmenších problémů, dílo bylo předáno i přes velkou časovou tíseň v požadované kvalitě a včas. Jako nadstandardní bychom chtěli označit služby projektového řízení.
Michal BenešCEO Minion

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}