+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt

Nebalík

Projektová reference

Nebalík – šetři čas na nápady, balení nech na nás

Situace

Náš klient vymyslel nový typ služby pro zajištění rozvozu zboží po Praze. Netradiční prvek, který službu odlišuje od dalších přepravních společností a dal jí také její jméno – Nebalík – spočívá v tom, že klient nemusí řešit žádné balení a podobně. Stačí, když předmět, který chce přepravit, vyfotí, vypíše informace o předmětu a následně předá kurýrovi, který jej doveze do sběrného depa. Tam se již postarají o vše ostatní.

Problém

Velkou výzvou bylo, že jsme na dokončení projektu, který svým rozsahem patřil mezi střední až větší aplikace, měli jen 3 měsíce. Řešili jsme dvě mobilní aplikace, webovou aplikaci a backend. Pro správný chod služby bylo nutné udělat samostatnou aplikaci pro zákazníky a samostatnou aplikaci pro kurýry. Obě měly společný backend s databází a administraci. A samozřejmostí bylo, že bylo vše navzájem provázané – co se udělalo v jedné aplikaci, ukázalo se v druhé (plus ve webové aplikaci a administraci).

Zároveň jsme řešili integraci platební brány Comgate, kterou bylo třeba na všechny zmíněné systémy napojit tak, aby s ní správně komunikovaly. Klíčová byla tzv. funkce rezervace plateb, kdy se na účtu zákazníka zablokuje odhadovaná částka, která je přesně vykalkulována až poté, co se v depu zásilka zabalí a zváží. Následně systém zašle platební bráně pokyn, aby si z rezervované platby “vzala” přesnou částku a zbytek vrátila zákazníkovi.

Řešení

Na začátku jsme si velmi dobře definovali zadání, což celý proces vývoje výrazně usnadnilo. Naše práce spočívala kompletně ve všem – tedy jak na frontendu, tak backendu. A proto jsme do projektu zapojili celý vývojářský tým. S klientem jsme také měli každé úterý pravidelné statusy, kde jsme ho informovali o průběhu prací.

Naštěstí, po technické stránce nebylo propojení více systémů dohromady nic nového. Větší důraz zde byl kladen na API a testování, které bylo výrazně složitější. V šibeničním termínu jsme museli eliminovat všechny možné (i ty nejdrobnější) chyby.

Výsledek

Aplikaci jsme v požadovaném termínu 3 měsíců vyvinout stihli. Nutno říct, že jsme prakticky do té doby projekt takového rozsahu takhle rychle ještě neudělali. Finálním výstupem jsou aplikace Nebalík, Nebalík Kurýr a web, který kombinuje obojí a přidává možnost administrace pro našeho klienta a jeho kolegy.

Aplikace Nebalík je čistě pro zákazníky, kteří chtějí poslat zásilku. Po přihlášení uživatel předmět vyfotí, vyplní potřebné údaje pro přepravu a zaplatí. Následně kurýr zásilku převezme a odveze do depa, kde ji zabalí a dopraví příjemci.

Aplikace Nebalík Kurýr slouží, jak už z názvu vyplývá, pro kurýry. Po registraci se jednoduše zobrazí zásilky, které mají vyzvednout a dovést do depa.

Web funguje úplně stejně jako aplikace. Zákazník zde má plnohodnotné rozhraní pro odeslání předmětu. Kurýr se na webu může pouze registrovat – pro vše ostatní mu slouží aplikace. Co je ale hlavní, přes business přihlášení se do systému dostane administrátor, aby ho mohl obsluhovat. Tedy přiřazovat zásilky jednotlivým kurýrům, procházet informace o zásilkách, které jsou v oběhu, schvalovat registraci nového kurýra nebo ho zablokovat, když nepracuje tak, jak má, apod. Prostě vše, co je potřeba pro chod služby, kterou všechny propojené systémy společně zajišťují.

Jak Nebalík, tak Nebalík Kurýr najdete na App Store a Google Play. Web je na stránce www.nebalik.cz.

Kurýr

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}