Ve společnost PRO-DOMA, jedné z největších distributorů stavebního materiálu v ČR, se rozhodli zvýšit efektivitu prodeje moderní cestou – mobilní aplikací. Oproti tradičním tištěným materiálům měla jejich obchodníkům pomoci nejen snadněji třídit nabídky a slevové akce, ale především vyvářet a posílat nabídku zákazníkům odkudkoliv.
Protože PRO-DOMA disponuje velkým množstvím poboček a obchodních zástupců po celé republice, bylo důležité správně filtrovat relevantní nabídky pro dané lokality. Dalším důležitým aspektem bylo nastavení rozdílných úrovní administrátorských oprávnění a nakonec napojení nově vznikající aplikace na existující interní informační systém firmy.
Vývoj jsme standardně rozdělili do 5 etap:
Mobilní aplikace úspěšně pomáhá obchodním zástupcům PRO-DOMA v jejich každodenní práci. Šetří čas, pomáhá zvýšit prodeje a udržuje pořádek v rozličných nabídkách či slevových akcích. Obchodníci také mohou nově posílat zákazníkům nabídku přímo ze svých mobilů, což jim výrazně pomáhá při práci přímo “v terénu”.
blablabl