Agentura LHMS se na nás obrátila ve chvíli, kdy bylo potřeba rychle jednat. V projektu pro největší českou automobilku Škoda Auto stály ve frontě neřešené chyby a požadavky. Klíčový komunikační kanál značky – aplikace Škoda Media Room – bylo třeba stabilizovat, udržet v chodu a dál rozvíjet.
Klient | LHMS |
Realizace | jaro 2016 |
Datum | Android, iOS |
Frontend | Apache Cordova |
Vychytávky | GPS, Google Maps, Bing Maps, práce offline, napojení na navigaci |
Aplikace měla stabilní základ, ale technologický rozvoj stagnoval. Požadavky se vršily, termíny tlačily a vše bylo třeba uvést do pořádku – rychle, systematicky a bez prostoru na omyly.
INITED se během několika dní zorientoval, převzal vývoj a spustil řešení prioritních chyb a úprav. Díky zkušenostem z rozsáhlých korporátních prostředí jsme si poradili i s přísnými procesy IT oddělení ŠKODA AUTO a zkoordinovali všechny strany projektu.
Firma INITED naskočila do rozjetého projektu a během pár dní se zorientovala a pomohla nám vyřešit předchozí problematickou situaci k plné spokojenosti našeho zadavatele – Škoda Auto.
Nastavili jsme novou metodiku práce, projektový plán i systém vývoje. Výsledkem byla nejen rychlá stabilizace aplikace, ale i její funkční rozvoj – včetně napojení na mapy, offline režim a jazykové verze.