+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt

Provoz a rozvoj mobilních aplikací

Aby vaše aplikace rostla spolu s vaším byznysem

Vydáním do obchodu práce nekončí. Naopak. Pro další růst potřebujete silného a spolehlivého partnera, který komunikuje, dotahuje věci do konce, hledá řešení. Takového, který sleduje situaci a proaktivně upozorní na hrozby či příležitosti.

CNG stanice
Calmio
Media Room
Biofilms
Jaký máte paušál?
O co přesně se postaráte?
Pravidelná komunikace
Garance kvality
Jaký máte paušál?

Klidně nulový, pokud máte aplikaci pro radost, na nic nespěcháte a případný výpadek vám nezpůsobí významné potíže. Pokud to myslíte s byznysem vážně, doporučujeme 5 hodin za měsíc. V rámci tohoto času jsme schopni aplikaci průběžně aktualizovat a řešit požadavky obchodů.

✅ Fungujeme i bez paušálu
✅ Optimální velikost je 5 hodin
✅ Zajistíme plnění požadavků obchodů

O co přesně se postaráte?

O mobilní aplikaci, její serverové zázemí a napojení na sociální sítě. Zastaneme komunikaci s obchody, pohlídáme požadavky obchodů a sociálních sítí, podporované verze API, iOS apod.

✅ Podporujeme všechny mobilní platformy – Android, iOS, Huawei
✅ Podporujeme významné cloudové platformy – Azure, Digital Ocean, AWS

Pravidelná komunikace

Pokud je pro vás komunikace prioritou, u nás budete nadšeni. Máme pravidelné projektové porady 1x za týden. Pro jasnou komunikaci s klienty používáme Trello, kde je viditelně vidět stav řešení úkolů.
Na zmeškané hovory voláme zpět. Na emaily odpovídáme do 24 hodin.

✅ Komunikace je naše priorita
✅ Máme pravidelné projektové porady
✅ Na zmeškané hovory voláme zpět

Garance kvality

Pro zajištění kvalitní služby používáme kombinaci nástrojů:
1) Sentry je nástroj, které reportuje problémy s potřebnými detaily. O problémech se dozvíme velmi rychle. Jsme schopni rozlišit problém v aplikaci od problému v zařízení uživatele (např. přeplněné úložiště)
2) Google Analytics ukazují využití aplikace, trendy a anomálie. Na základě těchto dat vám dáme doporučení pro další rozvoj.
3) Elastic Stack je skupina nástrojů pro sledování událost, sběr logů a jejich vyhodnocování. Dávají nám možnost dohledávat informace nebo předcházet bezpečnostním incidentům.
4) Zpětná vazba uživatelů je mocný nástroj zpětné vazby. Nejen po stránce obchodní a funkční, ale i technické. Čteme a reagujeme na zprávy uživatelů.

✅ Používáme sadu profesionálních nástrojů
✅ Řešíme incidenty
✅ Sledujeme trendy, plánujeme budoucnost
✅ Sledujeme zpětnou vazbu od uživatelů

Často kladené dotazy

Co se rozbíjí nejčastěji?
Jak často je třeba aktualizovat?
Co se rozbíjí nejčastěji?

Nejčastějším důvodem k aktualizaci mobilní aplikace bývá příchod nových verzí Androidu a iOS, případně jejich významnějších aktualizací.

Jak často je třeba aktualizovat?

Ideálně 1x za rok. Za tu dobu se většinou mobilní trh posune, přibudou nové požadavky obchodů, vyjdou nové modely telefonů a nové verze Androidu a iOS.

Každý měsíc je vhodné provést kontrolu aplikace v obchodě, její pozici ve vyhledávání a oborových žebříčcích.

Poptejte nás

Jaroslav Pavlíček, CEO

info@inited.cz

+420 603 755 610

Napište si

o nabídku, ať už máte připravený projekt nebo o vývoji mobilní aplikace pouze uvažujete.

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}