+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
Vývoj mobilních aplikací - firma INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Pro agentury
  • Pro firmy
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
Úvodní stránka Huawei App Gallery překrytá velkým logem App Gallery.

3 důvody, proč publikovat aplikace v App Gallery

27.7.2022Jaroslav Pavlíček

App Store a Google Play. To jsou dva hlavní obchody s aplikacemi, ve kterých naši klienti publikují své aplikace. Nabízíme jim ale i třetí možnost – Huawei App Gallery. Obchod, který najdete v mobilních zařízeních společnosti Huawei, rychle roste. A proto je dobré na něj nezapomínat.

Když klientům možnost publikovat aplikace v Huawei App Gallery nabídneme, bývají překvapení. Často se přitom objevuje stejná otázka: „Vyplatí se mi to vůbec?“

Odpověď je jednoduchá: „Ano, vyplatí.“

Existují minimálně 3 dobré důvody, proč byste neměli App Gallery opomíjet.

1. Máte menší konkurenci

Platforma Huawei App Gallery vznikla teprve před pár lety jako reakce na americké sankce vůči společnosti Huawei. Jednou z nich byl totiž také zákaz využívat služby Google. Včetně obchodu Google Play.

App Gallery je tak oproti Google Play a App Store mladší. A tím pádem nabízí méně aplikací. 

To pro vás znamená jediné – menší konkurenci a větší možnost se prosadit.

Před časem toho využil například Seznam, který vydal své aplikace v App Gallery, jakmile to bylo možné. Oslovil díky tomu i dosavadní uživatele služeb Google, kteří kvůli americkým sankcím ztratili přístup k aplikacím této společnosti.

Seznam tak poměrně snadno získal nové klienty.

2. Zaujmete více lidí

I když je App Gallery ze zmíněných platforem nejmladší, rychle se zařadila po jejich boku. A stala se třetím největším obchodem s mobilními aplikacemi na světě.

V České republice jejím prostřednictvím oslovíte zhruba tři čtvrtě milionu lidí, ke kterým byste se jinak nedostali.

Jen loni měl přitom každý 6. koupený telefon na svém těle symbol květiny a nápis HUAWEI. Celkově jsou pak mobilní telefony této značky 3. nejpoužívanější v Česku.

Sloupcový graf znázorňující oblibu jednotlivých značek telefonů.

Statistiky ukazují, že telefony Huawei stále patří mezi nejoblíbenější.

3. Zviditelníte svou aplikaci

Huawei vám navíc pomůže, aby lidé vaši aplikaci v App Gallery opravdu snadno našli. Můžete ji totiž různými způsoby promovat, a maximálně ji tak zviditelnit.

App Gallery přitom nabízí 3 možnosti reklamy:

  1. ve standardních aplikacích,
  2. v doporučených aplikacích,
  3. ve vyhledávání.

První způsob propagace funguje tak, že se vaše mobilní aplikace objeví v sekci Nové aplikace, které máme rádi (případně Nové hry, které máme rádi).

Tato sekce je v úvodní části App Gallery. Díky tomu ji uživatelé nepřehlédnou. A spolu s ní ani vaši aplikaci.

Náhledy App Gallery otevřené na záložce s aplikacemi a s hrami.

Při promování ve standardních aplikacích se vaše aplikace objeví v úvodní části App Gallery.

Promování v doporučených aplikacích se zobrazí, když uživatel poprvé spustí telefon Huawei nebo obchod App Gallery. V tu chvíli se objeví návrh aplikací doporučených k nainstalování.

U některých je navíc rovnou zvolená možnost instalace. Díky tomu roste šance, že si uživatel vaši aplikaci stáhne. A když už ji stáhne, je pravděpodobné, že ji alespoň vyzkouší.

Oslovíte tedy i lidi, ke kterým byste se jinak nedostali.

Náhled obrazovky s doporučenými aplikacemi v telefonu Huawei.

V případě propagace v doporučených aplikacích Huawei uživatelům vaši aplikaci automaticky nabídne ke stažení.

Třetím způsobem propagace je reklama ve vyhledávání. Funguje na základě klíčových slov, která ke své aplikaci (respektive k dané reklamě) přiřadíte.

Pokud uživatel takový pojem zadá do vyhledávání v App Gallery, zobrazí se na prvním místě vaše aplikace.

Náhled vyhledávání aplikací v App Gallery.

Inzerce ve vyhledávání vám pomůže, aby se vaše aplikace na dané klíčové slovo zobrazila jako první.

Plusem je, že ve všech případech využívá Huawei App Gallery model cost per download. Platíte tedy pouze za reálné stažení aplikace.

Bonusový důvod: předinstalované aplikace

Existuje ještě jeden způsob, jak lépe zaujmete nové uživatele. Stačí zajistit předinstalování své aplikace do nových telefonů Huawei.

Každý, kdo si koupí mobil od Huawei, má díky tomu automaticky k dispozici i vaši aplikaci. A může ji využít, kdykoliv potřebuje – aniž by ji musel hledat, stahovat a instalovat.

Získáte tak zajímavou výhodu. Zvlášť pokud se pohybujete ve vysoce konkurenčním prostředí.

Právě tuto cestu využila například aplikace Odtahovka, u které jsme zajistili předinstalování do telefonů Huawei.

Více klientů na dosah ruky

Publikování aplikace v App Gallery vám tedy umožní oslovit mnohem větší množství potenciálních uživatelů a klientů. A s výrazně menší konkurencí než v Google Play nebo App Store.

Proto se vyplatí tuto možnost využít. Tím spíše, že náklady jsou zanedbatelné – zejména v porovnání s přínosy.

Se vším vám navíc rádi pomůžeme u nás v INITED. Ozvěte se nám a postaráme se o vše od vývoje aplikace až po její vydání a následný servis.

Jaroslav Pavlíček
Jaroslav je certifikovaný architekt (TOGAF) s 25+ lety praxe v IT. Díky tomu mají naše mobilní aplikace vysokou technickou úroveň a jsou postavené na spolehlivých technologiích. Své zkušenosti získával na projektech v zahraničí (Velká Británie, Malta) a vedle INITED působí jako konzultant Adobe Experience Manager, AEM.
Předchozí článek Jak pracuje… Vývojář Další článek 37 miliard stažení za jediné čtvrtletí. Zájem o mobilní aplikace opět roste

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (19)
  • Mobilní aplikace (29)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (8)
  • Ostatní (10)
  • Top (6)
  • Trendy (22)
  • Z naší dílny (14)

Přečtěte si také

  • Spolehlivější a přehlednější: Jak se náš vývoj aplikací liší od konkurence
  • Reklamy v aplikaci: Efektivní způsob, jak zvýšit tržby i propagovat své služby
  • 37 miliard stažení za jediné čtvrtletí. Zájem o mobilní aplikace opět roste
  • 3 důvody, proč publikovat aplikace v App Gallery
  • Jak pracuje… Vývojář
  • Kariéra nebo rodina? A proč ne oboje?
  • Budoucnost bez hesel? Google, Apple a Microsoft na ní pracují společně
  • Jak pracuje… Projektový manažer II
  • 5 způsobů, jak využít rozšířenou realitu v mobilní aplikaci (a proč se vám to vyplatí)
  • Jak oslovit klienty? 61 % firem preferuje push notifikace
  • Co přinese Android 13? Méně notifikací i omezené instalace aplikací
  • Vývoj mobilních aplikací pro WordPress
  • Jak pracuje… Projektový manažer I
  • Povinnost požádat o zrušení účtu na iOS
  • 3 důvody, proč bude méně telefonů (a co to znamená pro mobilní aplikace)
  • Jak tvoříme vaše aplikace aneb 6 etap vývoje mobilních aplikací: bonus č. 2
  • Zájem o mobilní aplikace roste. Lidé v nich tráví stále víc času
  • Příležitost pro agentury: kvalitní aplikace potřebuje průzkum trhu i PR
  • Digitální peněženky zaplavily smartphony. Jakou příležitost nabízí běžným firmám?
  • Jak tvoříme vaše aplikace aneb 6 etap vývoje mobilních aplikací: bonus č. 1

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Pro agentury
  • Pro firmy
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2020 Created by Provocado
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.OkPrivacy policy