+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Vývoj mobilní aplikace a grafické znázornění jeho součástí.

Příležitost pro agentury: přidejte do své nabídky mobilní aplikaci a oslovte nové klienty

12.10.2022Jana Marková

Věrnější zákazníci, vyšší tržby, spokojenější obchodní partneři. To jsou některé výhody, které kvalitní mobilní aplikace přinese prakticky jakékoliv firmě. Víte ale, že tvorba aplikace nabídne obchodní příležitost i marketingovým a on-line agenturám? S jejím vývojem totiž souvisí řada činností, které mají tyto agentury na starost.

Pokud chcete, aby byla mobilní aplikace opravdu úspěšná, nesmíte podcenit například:

  • průzkum trhu,
  • copywriting,
  • UX/UI
  • nebo ASO (obdoba SEO v prostředí mobilních aplikací).

Tyto prvky vám pomohou, aby aplikace:

  • oslovila lidi, kteří o ni mají opravdu zájem;
  • mluvila k nim jazykem, kterému rozumějí a který je motivuje například k objednání vašich dalších služeb;
  • byla přehledná a vedla uživatele k jejich cíli;
  • byla v obchodech App Store, Google Play nebo App Gallery snadno k nalezení.

Zmíněné činnosti mají na starosti právě on-line, marketingové a kreativní agentury. Klientovi tak pomohou vytvořit potřebné zázemí pro úspěšnou aplikaci. A samy získají další zakázku.

Vyplatí se agenturám i jejich klientům

Řada agentur přitom klientům tvorbu mobilní aplikace nenabízí. A to je chyba!

Přicházejí tím o nový obchod. A jejich klienti o příležitost, kterou jim mobilní aplikace nabízí.

V praxi se často setkáváme zejména s tím, že agentury nevědí, jak takovou nabídku obhájit.

Důvodů, proč se aplikace vyplatí, přitom může být celá řada. Záleží vždy na konkrétní firmě a oboru, ve kterém se pohybuje.

Mobilní aplikace dokáže například:

  • přivést nové zákazníky – osloví totiž i lidi, kteří by jinak služby dané společnosti nevyužili;
  • přinést konkurenční výhodu – zvlášť, pokud ostatní firmy z oboru aplikaci nemají, případně je zastaralá nebo v ní chybí důležité funkce;
  • získat věrnější klienty – díky mobilní aplikaci mají uživatelé služby dané společnosti vždy po ruce, kdykoliv mohou řešit různé nesrovnalosti či otázky nebo mohou například využít věrnostní program či různé nadstandardní služby;
  • získat víc informací o klientech – například kdy zákazník nejčastěji nakupuje, kdy obvykle otevírá aplikaci nebo o co má největší zájem, firma pak podle toho může připravit personalizovanou nabídku nebo klienta oslovit ve správnou dobu;
  • zavést klienty či obchodní partnery na nejbližší pobočku;
  • zlepšit přehled o zboží a službách;
  • nebo usnadnit administrativu.

Úkoly si rozdělíme

Pokud sami provozujete on-line, digitální či marketingovou agenturu, zmíněné argumenty vám jednání s klientem výrazně usnadní. Vše navíc můžete předem probrat i s námi. Rádi pro vás připravíme úvodní workshop, ve kterém vám pomůžeme nachystat se na schůzku.

A pokud budete chtít, zúčastníme se jí s vámi.

Díky jasným argumentům pak klientovi ukážete, co mu mobilní aplikace přinese. A zatímco on v aplikaci získá významného pomocníka pro své podnikání, vy se můžete těšit na novou zakázku.

Zároveň se nemusíte bát, že byste řešili něco, čemu nerozumíte. Na vytvoření kompletního ekosystému mobilní aplikace se vždy podílíme společně.

My v INITED máme na starost:

  • připravení návrhu mobilní aplikace,
  • vývoj aplikace,
  • tvorbu backendu a API (pokud si nechce tyto části zajistit klient sám)
  • a uvedení aplikace do provozu – včetně publikování a registrace klienta v obchodech.

Agentura zajistí:

  • průzkum trhu,
  • vytvoření webu dané aplikace (na něm jsou minimálně všeobecné podmínky),
  • copywriting textů pro mobilní aplikaci,
  • UX/UI,
  • ASO,
  • PR
  • a marketingové kampaně.

Tedy činnosti, které jsou obvykle běžnou součástí vaší praxe.

Diagram se znázorněním úkolů, které řeší při vývoji mobilní aplikace agentura a které INITED.

Jednotlivé úkoly při tvorbě mobilní aplikace jsou jasně rozdělené.

Ekosystém, který vám pomůže uspět

Právě zajištění zmíněných prvků připraví mobilní aplikaci ty nejlepší podmínky k tomu, aby uspěla.

Pokud naopak něco podceníte, hrozí, že se aplikace vůbec nedostane ke správným lidem.

Například když:

  • vynecháte průzkum trhu, nezjistíte, jestli budou mít lidé o vaši aplikaci opravdu zájem a hrozí, že ji nebudou potřebovat (případně v ní budou chybět důležité funkce);
  • podceníte copywriting, může se stát, že lidé nepochopí, co mají kdy dělat a nebudou se v aplikaci orientovat;
  • zapomenete na UX/UI, hrozí, že bude práce s aplikací příliš složitá a lidé ji nebudou používat;
  • nebudete řešit PR, ASO a marketing, je dost pravděpodobné, že se o aplikaci dozví jen naprostý zlomek lidí, kteří ji potřebují.

On-line a marketingové agentury přitom mají s těmito činnostmi řadu zkušeností. Běžně je zajišťují, když pro své klienty připravují například nový web.

Příprava mobilní aplikace pro klienta vám tak umožní využít vaše know-how na dalším projektu.

Win-win řešení

Marketingovým a kreativním agenturám tedy tvorba mobilních aplikací přináší možnost, jak rozšířit své služby, a to s využitím znalostí a postupů, které máte v malíčku. Širší nabídku přitom vaši současní i budoucí klienti 100% ocení.

Stejně jako nové zakázky nebo například spokojenější obchodní partnery, které jim aplikace přinese.

Nabídněte proto svým klientům podobnou službu i vy! Napište nám a probereme, pro které vaše klienty je mobilní aplikace vhodná.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Znáte ASO? Obdoba SEO, která pomůže vaší aplikaci vyniknout Další článek Dokonalé přizpůsobení a spokojení uživatelé. To přináší responzivní aplikace

Related Articles

V čem programovat mobilní aplikace v roce 2022

V čem programovat mobilní aplikace v roce 2022

27.12.2021Jaroslav Pavlíček

Jak navrhnout aplikaci? 7 věcí, které si musíte předem promyslet

9.3.2022Jana Marková

Jak tvoříme vaše aplikace aneb 6 etap vývoje mobilních aplikací II

2.2.2022Jana Marková

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}