App Store a Google Play. To jsou dva hlavní obchody s aplikacemi, ve kterých naši klienti publikují své aplikace. Nabízíme jim ale i třetí možnost – Huawei App Gallery. Obchod, který najdete v mobilních zařízeních společnosti Huawei, rychle roste. A proto je dobré na něj nezapomínat.
Když klientům možnost publikovat aplikace v Huawei App Gallery nabídneme, bývají překvapení. Často se přitom objevuje stejná otázka: „Vyplatí se mi to vůbec?“
Odpověď je jednoduchá: „Ano, vyplatí.“
Existují minimálně 3 dobré důvody, proč byste neměli App Gallery opomíjet.
Platforma Huawei App Gallery vznikla teprve před pár lety jako reakce na americké sankce vůči společnosti Huawei. Jednou z nich byl totiž také zákaz využívat služby Google. Včetně obchodu Google Play.
App Gallery je tak oproti Google Play a App Store mladší. A tím pádem nabízí méně aplikací.
To pro vás znamená jediné – menší konkurenci a větší možnost se prosadit.
Před časem toho využil například Seznam, který vydal své aplikace v App Gallery, jakmile to bylo možné. Oslovil díky tomu i dosavadní uživatele služeb Google, kteří kvůli americkým sankcím ztratili přístup k aplikacím této společnosti.
Seznam tak poměrně snadno získal nové klienty.
I když je App Gallery ze zmíněných platforem nejmladší, rychle se zařadila po jejich boku. A stala se třetím největším obchodem s mobilními aplikacemi na světě.
V České republice jejím prostřednictvím oslovíte zhruba tři čtvrtě milionu lidí, ke kterým byste se jinak nedostali.
Jen loni měl přitom každý 6. koupený telefon na svém těle symbol květiny a nápis HUAWEI. Celkově jsou pak mobilní telefony této značky 3. nejpoužívanější v Česku.
Huawei vám navíc pomůže, aby lidé vaši aplikaci v App Gallery opravdu snadno našli. Můžete ji totiž různými způsoby promovat, a maximálně ji tak zviditelnit.
App Gallery přitom nabízí 3 možnosti reklamy:
První způsob propagace funguje tak, že se vaše mobilní aplikace objeví v sekci Nové aplikace, které máme rádi (případně Nové hry, které máme rádi).
Tato sekce je v úvodní části App Gallery. Díky tomu ji uživatelé nepřehlédnou. A spolu s ní ani vaši aplikaci.
Promování v doporučených aplikacích se zobrazí, když uživatel poprvé spustí telefon Huawei nebo obchod App Gallery. V tu chvíli se objeví návrh aplikací doporučených k nainstalování.
U některých je navíc rovnou zvolená možnost instalace. Díky tomu roste šance, že si uživatel vaši aplikaci stáhne. A když už ji stáhne, je pravděpodobné, že ji alespoň vyzkouší.
Oslovíte tedy i lidi, ke kterým byste se jinak nedostali.
Třetím způsobem propagace je reklama ve vyhledávání. Funguje na základě klíčových slov, která ke své aplikaci (respektive k dané reklamě) přiřadíte.
Pokud uživatel takový pojem zadá do vyhledávání v App Gallery, zobrazí se na prvním místě vaše aplikace.
Plusem je, že ve všech případech využívá Huawei App Gallery model cost per download. Platíte tedy pouze za reálné stažení aplikace.
Existuje ještě jeden způsob, jak lépe zaujmete nové uživatele. Stačí zajistit předinstalování své aplikace do nových telefonů Huawei.
Každý, kdo si koupí mobil od Huawei, má díky tomu automaticky k dispozici i vaši aplikaci. A může ji využít, kdykoliv potřebuje – aniž by ji musel hledat, stahovat a instalovat.
Získáte tak zajímavou výhodu. Zvlášť pokud se pohybujete ve vysoce konkurenčním prostředí.
Právě tuto cestu využila například aplikace Odtahovka, u které jsme zajistili předinstalování do telefonů Huawei.
Publikování aplikace v App Gallery vám tedy umožní oslovit mnohem větší množství potenciálních uživatelů a klientů. A s výrazně menší konkurencí než v Google Play nebo App Store.
Proto se vyplatí tuto možnost využít. Tím spíše, že náklady jsou zanedbatelné – zejména v porovnání s přínosy.
Se vším vám navíc rádi pomůžeme u nás v INITED. Ozvěte se nám a postaráme se o vše od vývoje aplikace až po její vydání a následný servis.
blablabl