Existuje celá řada způsobů, jak zpeněžit vaši aplikaci v App Store. Pokud váš obchodní model není zřejmý, je nezbytné jej vysvětlit v poznámkách k metadatům a recenzím aplikací. Pokud nám není jasné fungování vaší aplikace nebo pokud vaše nákupy v aplikaci nejsou okamžitě zřejmé, dojde ke zpoždění vaší kontroly a případnému zamítnutí. A přestože ceny závisí na vás, nebudeme distribuovat aplikace a položky na nákup v aplikaci, jejichž ceny jsou zjevně přemrštěné. Drahé aplikace, které se snaží uživatele podvádět iracionálně vysokými cenami, budeme zamítat.
Pokud zjistíme, že jste se pokoušeli manipulovat recenzemi, nafukovat svá umístění na žebříčcích placenou, motivovanou, filtrovanou nebo falešnou zpětnou vazbou, případně zapojit třetí strany, aby tak vaším jménem činily, podnikneme kroky k zachování integrity App Store, včetně vašeho možného vyloučení z programu pro vývojáře.
Aplikace mohou nabízet automatickou obnovu předplatného na nákup v aplikaci bez ohledu na kategorii v App Store. Při začleňování automaticky obnovitelného předplatného do aplikace se řiďte níže uvedenými pokyny.
Pokud nabízíte automatické obnovení předplatného, musíte zákazníkovi poskytnout trvalou hodnotu, přičemž doba trvání předplatného musí být nejméně sedm dní a musí být dostupné na všech zařízeních uživatele. Přestože následující výčet není vyčerpávající, příklady vhodných předplatných zahrnují: nové úrovně hry; epizodický obsah; podpora pro více hráčů; aplikace, které nabízejí konzistentní a podstatné aktualizace; přístup k velkým sbírkám mediálního obsahu nebo jeho průběžným aktualizacím; software jako služba („SAAS“); a cloudová podpora. Navíc:
Uživatelé by měli mít bezproblémový upgrade / downgrade a neměli by být schopni neúmyslně se přihlásit k odběru více variant stejné věci. Přečtěte si informace osvědčená praxe o správě možností upgradu a downgradu.
Než požádáte zákazníka o předplatné, měli byste jasně popsat, co za danou cenu uživatel získá. Kolik vydání za měsíc? Kolik cloudového úložiště? Jaký typ přístupu k vašim službám? Je nezbytné, abyste jasně komunikovali požadavky popsané v Plánu 2 licenčních podmínek Apple Developer Program License Agreement, uvedených v Dohody, daně a bankovnictví.
Aplikace mohou uživateli umožnit přístup k dříve zakoupenému nebo předplacenému obsahu (konkrétně: časopisy, noviny, knihy, audio, hudba, video, přístup k profesionálním databázím, VoIP, cloudové úložiště a schválené služby, jako jsou aplikace pro správu učeben), za předpokladu, že souhlasíte s tím, že nebudete přímo ani nepřímo cílit na uživatele iOS, aby používali jinou metodu nákupu, než je nákup v aplikaci, přičemž vaše celková komunikace o jiných metodách nákupu by neměla odrazovat od nákupu v aplikaci.
Aplikace, které fungují na více platformách, mohou uživatelům umožnit přístup k obsahu, předplatnému nebo funkcím, které získali ve vaší aplikaci na jiných platformách nebo na vašem webovém serveru, včetně spotřebních položek v multiplatformových hrách, za předpokladu, že tyto položky jsou k dispozici také jako nákupy v rámci aplikace. Nesmíte přímo ani nepřímo cílit na uživatele iOS, aby používali jinou metodu nákupu, než je nákup v aplikaci, přičemž vaše celková komunikace o jiných metodách nákupu by neměla odrazovat od nákupu v aplikaci.
V omezených případech, například když funkce závisí na konkrétním hardwaru, může aplikace tuto funkcionalitu odemknout bez použití nákupu v aplikaci (např. aplikace pro astronomii, která přidává funkce při synchronizaci s dalekohledem). Funkce aplikací, které fungují v kombinaci se schváleným fyzickým produktem (například hračkou) na volitelném základě, mohou odemknout funkcionalitu bez použití nákupu v aplikaci za předpokladu, že k dispozici je i možnost nákupu v aplikaci. Nesmíte však od uživatelů vyžadovat, aby nakupovali nesouvisející produkty nebo se zapojili do reklamních nebo marketingových aktivit, aby odemkli funkčnost aplikace.
Pokud vaše aplikace umožňuje lidem nakupovat zboží nebo služby, které budou spotřebovány mimo aplikaci, musíte k inkasu těchto plateb použít jiné způsoby nákupu, než je nákup v aplikaci, jako je Apple Pay nebo tradiční vklad kreditní karty.
Aplikace využívající Apple Pay musí uživateli ještě před prodejem jakéhokoli zboží nebo služby poskytnout veškeré zásadní informace o nákupu a musí správně používat značku i prvky uživatelského rozhraní Apple Pay, jak je popsáno v příručce k identitě Apple Pay Apple Pay Identity Guidelines a Příručka pro tvorbu rozhraní Human Interface Guidelines. Aplikace používající Apple Pay k poskytování opakujících se plateb musí poskytovat přinejmenším následující informace:
Reklamy zobrazené v aplikaci musí odpovídat věkovému zařazení aplikace, umožnit uživateli zobrazit všechny informace použité k jejich zacílení na tuto reklamu (aniž by bylo nutné, aby uživatel opustil aplikaci), a nesmí se zapojit do cílené nebo behaviorální reklamy vycházející z citlivých uživatelských údajů, jako jsou zdravotní / lékařské údaje (např. z rozhraní HealthKit API), data ze škol a učeben (např. z ClassKit) nebo od dětí (např. z aplikací v kategorii Děti) atd. Vsunuté reklamy nebo reklamy, které přerušují nebo blokují uživatelské prostředí musí jasně naznačovat, že se jedná o reklamu, nesmí manipulovat ani přimět uživatele k tomu, aby na ně klikali, a musí poskytovat snadno přístupná a viditelná tlačítka zavřít / přeskočit, která jsou dostatečně velká, aby lidé mohli reklamu snadno zamítnout.
Níže uvedené seznamy nejsou vyčerpávající a naše zásady se mohou na základě vašeho podání měnit nebo aktualizovat, níže však uvádíme několik dalších pokynů, jimiž je třeba se řídit:
21.7.2020 přeloženo z originálu https://developer.apple.com/app-store/review/guidelines/#business
blablabl