+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
Vývoj mobilních aplikací - firma INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
Pravidla pro zprávy

Pravidla pro zpravodajské aplikace

9.3.2021Jaroslav Pavlíček

Od ledna 2021 platí v obchodu Google Play nová pravidla pro aplikace, které jsou označené jako zpravodajské.

Pokud aplikace vyžaduje předplatné, musí dát uživateli možnost náhledu.

Dále aplikace musí zobrazit informace o vlastníkovi obsahu a o vlastnících jednotlivých příspěvků.
Informace by měla zahrnovat odkaz na oficiální web, správný a ověřitelný kontakt a originální zdroj každé zprávy.

Aplikace musí poskytovat informace o původním vydavateli a platné, ověřitelné kontakty.

Ve zpravodajské aplikaci nesmí být výrazné gramatické ani pravopisné chyby.

Dále jsou zakázány aplikace obsahující statický obsah, např. starý několik měsíců.

Také jsou zakázané aplikace, jejichž primárním účelem je affiliate marketing nebo tržby z reklam.

Zpravodajské aplikace, které agregují obsah z různých zdrojů, musí jasně informovat o zdroji obsahu publikovaného v aplikaci a každý ze zdrojů musí splňovat požadavky zásad pro Zprávy.

Zdroj Google: https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/10355942?visit_id=637508740551499229-693664459&rd=4#news

Jaroslav Pavlíček
Jaroslav je certifikovaný architekt (TOGAF) s 25+ lety praxe v IT. Díky tomu mají naše mobilní aplikace vysokou technickou úroveň a jsou postavené na spolehlivých technologiích. Své zkušenosti získával na projektech v zahraničí (Velká Británie, Malta) a vedle INITED působí jako konzultant Adobe Experience Manager, AEM.
Předchozí článek Čtečka RFID čipů s Androidem Další článek Home office nebo kancelář – každý kopeme za jiný tým

Related Articles

Povinná možnost zrušit účet

Povinnost požádat o zrušení účtu na iOS

28.5.2022Jaroslav Pavlíček
Ad ID permission

Je třeba řešit „Declare your Ad ID permission“ ?

21.3.2022Jaroslav Pavlíček

Schvalování aplikací na Android a iPhone – Jak na něj vyzrát

7.2.2017Jaroslav Pavlíček

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (25)
  • Mobilní aplikace (42)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (12)
  • Top (5)
  • Trendy (38)
  • Z naší dílny (19)

Přečtěte si také

  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO
  • Jak vypadá naše spolupráce s marketingovými agenturami
  • App Store zamítl aplikaci? 3 nejčastější důvody + tipy, jak se tomu vyhnout
  • Jak získat úspěšnou a vydělávající aplikaci? Klíčem jsou AI chatboti
  • Vyšší výkon nebo lepší fotoaparát: 4 největší novinky, které přinese iPhone 15
  • No code a low code programování vs. klasický vývoj mobilní aplikace. Víte, co se víc vyplatí?
  • Mobile marketing automation: Co to je a proč se vám vyplatí
  • O 48 % vyšší engagement. I to vám přinese gamifikace
  • Twitteru roste nová konkurence. Bluesky od Jacka Dorseyho
  • Jak mi „pravidla“ LinkedInu vzala 2 roky práce a dřiny
  • Umělá inteligence off-line? V mobilním telefonu vytvoří obrázek za 15 vteřin
  • 5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách
  • Lidé tráví používáním mobilních aplikací přes 5 hodin denně. Víte, co je zajímá nejvíc?

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}