Registrace na Apple store

Registrace na Apple store

Jak si založit účet vývojáře na Apple store? Následující text ukazuje, co taková registrace obnáší, z jakých se skládá kroků, pomůže s rozhodnutím se pro správný typ účtu, upozorní na co si dát při registraci pozor.

Registrace se provádí na této stránce: https://developer.apple.com/register/

Postup:
1. založit apple účet
2. koupit si program pro vývojáře
3. uzavřít smlouvy o prodeji a zdanění

Na co si dát pozor:
– Apple si opravdu ověřuje pravdivost údajů
– pokud nesouhlasí jméno na kreditní kartě, budou chtít poslat třeba ofocenou občanku
– v případě registrace firmy si budou ověřovat, zda máte oprávnění za firmu smlouvu uzavřít – přes web, telefon, firemní kreditní karta, nějaký doklad
– finanční smlouvy nelze po uzavření editovat, je třeba žádat uživatelskou podporu

Je možné si vybrat z několika typu účtů. Prakticky:
– pokud potřebujete registraci okamžitě, zvolte typ individuální účet
– pokud pořebujete přístup sdílet s více lidmi, budete potřebovat firemní typ účtu
– pokud potřebujete vyvíjet aplikace pro svoji interní potřebu ve společnosti, zvolte enterprise

IndividualFirmaEnterprise
Cena99 USD / rok99 USD / rok299 USD / rok
Uživatelů1vícevíce
Ověřuje seidentita žadateleidentita společnosti, oprávnění žadatele
Délka reigstracehned2 – 3 dny2 – 3 dny

Takto vypadá registrace individuálního účtu. Pro její dokončení budete potřebovat platební kartu na své jméno.

1. založení Apple ID
registrace-apple-01-apple_id

2. ověření e-mailu
registrace-apple-02-email-verify

3. email byl ověřen
registrace-apple-03-email-verified

4. uzavření smlouvy vývojáře
registrace-apple-04-licence-agree

5. portál pro vývojáře zatím bez partnerského programu
registrace-apple-05-first-login-member-center

6. vybrat partnerský program pro vývojáře
registrace-apple-06-enroll

7. registrace individuální nebo firemní – výběr
registrace-apple-07-enrolment-detail

8. registrace individuální nebo firemní?
registrace-apple-08-enrollment-type

9. registrace kontaktu
registrace-apple-09-contact-info

10. ověření kontaktu
registrace-apple-10-contact-sumary

11. koupit program pro vývojáře
registrace-apple-11-purchase

12. přihlášení do apple e-shopu
registrace-apple-12-login-shop

13. platba
registrace-apple-13-payment

14. potvrzení platby
registrace-apple-14-payment-confirmation

15. potvrzení objednávky
registrace-apple-15-submit-order

16. hotovo
registrace-apple-16-thankyou

Užitečné odkazy:

Sdílejte článek
Jaroslav Pavlíček
Jaroslav Pavlíček

Jaroslav je certifikovaný architekt (TOGAF) s 25+ lety praxe v IT. Díky tomu mají naše mobilní aplikace vysokou technickou úroveň a jsou postavené na spolehlivých technologiích. Své zkušenosti získával na projektech v zahraničí (Velká Británie, Malta) a vedle INITED působí jako konzultant Adobe Experience Manager, AEM.

Oblíbené
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu

V ideálním světě by se mobilní aplikace spustila okamžitě. Načtení všech potřebných dat ale chvíli trvá. Telefony jsou sice čím dál tím výkonnější, aplikace s...

Ilustrační grafika s nápisem AI.
5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci

Pokud se 10 lidí zeptáte, jaký je největší trend v oblasti mobilních aplikací, s největší pravděpodobností vám všichni odpoví stejně – umělá inteligence. Velká popularita...

Ilustrační obrázek s názvem rozhovoru s Janou Markovou o mobilních a webových aplikacích.
Ostatní 20. 3. 2024
Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě

Aby práce na mobilní aplikaci běžely plynule a bez zbytečných potíží, je potřeba pečlivé projektové vedení. A za to je v INITED už od roku...

Ilustrační grafika s názvem článku a rukou kreslící návrh mobilní aplikace.
Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít

„Mám nápad na skvělou mobilní aplikaci.“ Takovou větu u nás slyšíme velmi často. Jenže… od nápadu k aplikaci vede dlouhá cesta, na které potřebujete promyslet...

Mohlo by vás zajímat

Zobrazit vše
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu
Mobilní aplikace
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu

V ideálním světě by se mobilní aplikace spustila okamžitě. Načtení všech potřebných dat ale chvíli trvá. Telefony jsou sice čím dál tím výkonnější, aplikace s...

Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
Ostatní
Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě

Aby práce na mobilní aplikaci běžely plynule a bez zbytečných potíží, je potřeba pečlivé projektové vedení. A za to je v INITED už od roku...

Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
Mobilní aplikace
Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?

Vydávat aplikace pro iOS mimo App Store bylo až donedávna prakticky nemyslitelné. Od března 2024 je to ale jinak – Apple totiž vydavatelům v Evropské...

Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
Mobilní aplikace
Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít

„Mám nápad na skvělou mobilní aplikaci.“ Takovou větu u nás slyšíme velmi často. Jenže… od nápadu k aplikaci vede dlouhá cesta, na které potřebujete promyslet...

6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play

Jakmile připravíte novou mobilní aplikaci, máte před sebou zásadní úkol – dostat ji k co největšímu množství lidí. Pomůže vám s tím ASO – tedy...

Novinky ze světa mobilních aplikací každý měsíc na vašem e-mailu.