+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt

Kolik si bere Apple provizi z nákupů v aplikaci?

21.7.2020Jaroslav Pavlíček

Sloupec Price = kolik zaplatí zákazník
Sloupec Proceeds = kolik dostane provozovatel

Proč vůbec někdo přistoupí na takové podmínky?

Ze dvou důvodů:

  1. protože se to i tak vyplatí. Platforma plateb v aplikaci je mezi uživateli oblíbená, je snadná a má vysoký stupeň důvěryhodnosti.
  2. protože nemá jinou možnost – (viz. https://inited.cz/blog/platby-v-aplikacich/)

Člověka napadne – za ty peníze se vyplatí investovat do platební brány, kde jsou poplatky výrazně nižší, a při vyšším objemu transakcí se umoří i cena za pořízení.
Kámen úrazu je v pravidlech, která říkají:

  • co se konzumuje ve virtuálním světě (článek, lekce kurzu, meč ve hře) – MUSÍ se platit formou nákupů v aplikaci
  • co se konzumuje ve fyzickém světě (pizza, pojištění, koučing) – NESMÍ se platit formou nákupů v aplikaci

Odkaz na pravidla:

  • originál: https://developer.apple.com/app-store/review/guidelines/#business
  • překlad: https://inited.cz/blog/pravidla-pro-platby/

Poznámka k ceníku – na platformě Apple není možné nastavit libovolnou cenu (na Androidu to jde). Cena se vybírá z předem daných kategorií (tiers). To jsou na obrázku jednotlivé řádky.

Informace jsou platné ke dni 21.7.2020

Jaroslav Pavlíček
Jaroslav je certifikovaný architekt (TOGAF) s 25+ lety praxe v IT. Díky tomu mají naše mobilní aplikace vysokou technickou úroveň a jsou postavené na spolehlivých technologiích. Své zkušenosti získával na projektech v zahraničí (Velká Británie, Malta) a vedle INITED působí jako konzultant Adobe Experience Manager, AEM.
Předchozí článek Pravidla Apple pro platby v aplikacích – In App Purchases Další článek Pravidla pro vývoj mobilní aplikace se vztahem k COVID-19

Related Articles

Ilustrační obrázek s logem společnosti Apple a názvem článku Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech.

Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?

13.3.2024Jan Němec
App Store Small Business

Apple snižuje svoji provizi za platby

4.12.2020Jaroslav Pavlíček

Jak získat fakturu od Apple

23.11.2020Jaroslav Pavlíček

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}