+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Ad ID permission

Je třeba řešit „Declare your Ad ID permission“ ?

21.3.2022Jaroslav Pavlíček

V případě, že v aplikaci nezobrazujete reklamy, není třeba dělat nic. V případě, že reklamy zobrazujete a používáte Advertising ID, potom doplňte do manifestu příslušný atribut.

Google v průběhu jara 2022 obeslal vlastníky aplikací emailem s předmětem „Action requested: Declare your Ad ID permission“. Děje se tak v souvislosti se strategií Google, v rámci které postupně povyšuje bezpečnost platformy Android. S každou další verzí se jako vývojáři setkáváme s dalšími omezeními a požadavky, které je třeba dodržet a na které je třeba reagovat.

Ads opt-out on Android

Jak zakázat sdílení své identity

V tuto chvíli byla do knihoven Google Play přidána možnost zakázat sdílení své identity reklamnímu systému, odhlásit se z personalizace využívající inzertní ID (opts out of personalization using advertising ID). Pokud uživatel tuto možnost využije a sdílení své identity zakáže, budou na místo AD ID vraceny samé nuly.

Dále Google přichází s požadavkem, aby v aplikacích a aktualizacích cílených na Android 13 bylo použití Advertising ID explicitně deklarováno v manifestu aplikace.

Formou poznámky Google doplňuje požadavek, aby pro účely reklamy nebyly využívány žádné jiné identifikátory zařízení a zároveň, aby reklamní identifikátor nebyl využíván pro jiné účely, než je určeno.

Pro porovnání

Na konkurenční platformě se použití reklamního identifikátoru deklaruje při publikaci do obchodu minimálně 10 let. Funkce odhlášení personalizovaných reklam byla přidána do iOS verze 10 v roce 2016. Stále je tedy co dohánět.

Jaroslav Pavlíček
Jaroslav je certifikovaný architekt (TOGAF) s 25+ lety praxe v IT. Díky tomu mají naše mobilní aplikace vysokou technickou úroveň a jsou postavené na spolehlivých technologiích. Své zkušenosti získával na projektech v zahraničí (Velká Británie, Malta) a vedle INITED působí jako konzultant Adobe Experience Manager, AEM.
Předchozí článek Jak tvoříme vaše aplikace aneb 6 etap vývoje mobilních aplikací IV Další článek Jak tvoříme vaše aplikace aneb 6 etap vývoje mobilních aplikací V

Related Articles

Schvalování aplikací na Android a iPhone – Jak na něj vyzrát

7.2.2017Jaroslav Pavlíček
Pravidla pro zprávy

Pravidla pro zpravodajské aplikace

9.3.2021Jaroslav Pavlíček
Povinná možnost zrušit účet

Povinnost požádat o zrušení účtu na iOS

28.5.2022Jaroslav Pavlíček

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}