+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Úvodní stránka Huawei App Gallery překrytá velkým logem App Gallery.

3 důvody, proč publikovat aplikace v App Gallery

27.7.2022Jaroslav Pavlíček

App Store a Google Play. To jsou dva hlavní obchody s aplikacemi, ve kterých naši klienti publikují své aplikace. Nabízíme jim ale i třetí možnost – Huawei App Gallery. Obchod, který najdete v mobilních zařízeních společnosti Huawei, rychle roste. A proto je dobré na něj nezapomínat.

Když klientům možnost publikovat aplikace v Huawei App Gallery nabídneme, bývají překvapení. Často se přitom objevuje stejná otázka: „Vyplatí se mi to vůbec?“

Odpověď je jednoduchá: „Ano, vyplatí.“

Existují minimálně 3 dobré důvody, proč byste neměli App Gallery opomíjet.

1. Máte menší konkurenci

Platforma Huawei App Gallery vznikla teprve před pár lety jako reakce na americké sankce vůči společnosti Huawei. Jednou z nich byl totiž také zákaz využívat služby Google. Včetně obchodu Google Play.

App Gallery je tak oproti Google Play a App Store mladší. A tím pádem nabízí méně aplikací. 

To pro vás znamená jediné – menší konkurenci a větší možnost se prosadit.

Před časem toho využil například Seznam, který vydal své aplikace v App Gallery, jakmile to bylo možné. Oslovil díky tomu i dosavadní uživatele služeb Google, kteří kvůli americkým sankcím ztratili přístup k aplikacím této společnosti.

Seznam tak poměrně snadno získal nové klienty.

2. Zaujmete více lidí

I když je App Gallery ze zmíněných platforem nejmladší, rychle se zařadila po jejich boku. A stala se třetím největším obchodem s mobilními aplikacemi na světě.

V České republice jejím prostřednictvím oslovíte zhruba tři čtvrtě milionu lidí, ke kterým byste se jinak nedostali.

Jen loni měl přitom každý 6. koupený telefon na svém těle symbol květiny a nápis HUAWEI. Celkově jsou pak mobilní telefony této značky 3. nejpoužívanější v Česku.

Sloupcový graf znázorňující oblibu jednotlivých značek telefonů.

Statistiky ukazují, že telefony Huawei stále patří mezi nejoblíbenější.

3. Zviditelníte svou aplikaci

Huawei vám navíc pomůže, aby lidé vaši aplikaci v App Gallery opravdu snadno našli. Můžete ji totiž různými způsoby promovat, a maximálně ji tak zviditelnit.

App Gallery přitom nabízí 3 možnosti reklamy:

  1. ve standardních aplikacích,
  2. v doporučených aplikacích,
  3. ve vyhledávání.

První způsob propagace funguje tak, že se vaše mobilní aplikace objeví v sekci Nové aplikace, které máme rádi (případně Nové hry, které máme rádi).

Tato sekce je v úvodní části App Gallery. Díky tomu ji uživatelé nepřehlédnou. A spolu s ní ani vaši aplikaci.

Náhledy App Gallery otevřené na záložce s aplikacemi a s hrami.

Při promování ve standardních aplikacích se vaše aplikace objeví v úvodní části App Gallery.

Promování v doporučených aplikacích se zobrazí, když uživatel poprvé spustí telefon Huawei nebo obchod App Gallery. V tu chvíli se objeví návrh aplikací doporučených k nainstalování.

U některých je navíc rovnou zvolená možnost instalace. Díky tomu roste šance, že si uživatel vaši aplikaci stáhne. A když už ji stáhne, je pravděpodobné, že ji alespoň vyzkouší.

Oslovíte tedy i lidi, ke kterým byste se jinak nedostali.

Náhled obrazovky s doporučenými aplikacemi v telefonu Huawei.

V případě propagace v doporučených aplikacích Huawei uživatelům vaši aplikaci automaticky nabídne ke stažení.

Třetím způsobem propagace je reklama ve vyhledávání. Funguje na základě klíčových slov, která ke své aplikaci (respektive k dané reklamě) přiřadíte.

Pokud uživatel takový pojem zadá do vyhledávání v App Gallery, zobrazí se na prvním místě vaše aplikace.

Náhled vyhledávání aplikací v App Gallery.

Inzerce ve vyhledávání vám pomůže, aby se vaše aplikace na dané klíčové slovo zobrazila jako první.

Plusem je, že ve všech případech využívá Huawei App Gallery model cost per download. Platíte tedy pouze za reálné stažení aplikace.

Bonusový důvod: předinstalované aplikace

Existuje ještě jeden způsob, jak lépe zaujmete nové uživatele. Stačí zajistit předinstalování své aplikace do nových telefonů Huawei.

Každý, kdo si koupí mobil od Huawei, má díky tomu automaticky k dispozici i vaši aplikaci. A může ji využít, kdykoliv potřebuje – aniž by ji musel hledat, stahovat a instalovat.

Získáte tak zajímavou výhodu. Zvlášť pokud se pohybujete ve vysoce konkurenčním prostředí.

Právě tuto cestu využila například aplikace Odtahovka, u které jsme zajistili předinstalování do telefonů Huawei.

Více klientů na dosah ruky

Publikování aplikace v App Gallery vám tedy umožní oslovit mnohem větší množství potenciálních uživatelů a klientů. A s výrazně menší konkurencí než v Google Play nebo App Store.

Proto se vyplatí tuto možnost využít. Tím spíše, že náklady jsou zanedbatelné – zejména v porovnání s přínosy.

Se vším vám navíc rádi pomůžeme u nás v INITED. Ozvěte se nám a postaráme se o vše od vývoje aplikace až po její vydání a následný servis.

Jaroslav Pavlíček
Jaroslav je certifikovaný architekt (TOGAF) s 25+ lety praxe v IT. Díky tomu mají naše mobilní aplikace vysokou technickou úroveň a jsou postavené na spolehlivých technologiích. Své zkušenosti získával na projektech v zahraničí (Velká Británie, Malta) a vedle INITED působí jako konzultant Adobe Experience Manager, AEM.
Předchozí článek Jak pracuje… Vývojář Další článek 37 miliard stažení za jediné čtvrtletí. Zájem o mobilní aplikace opět roste

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}