+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Grafika: žena řešící spoustu úkolů.

Spolehlivější a přehlednější: Jak se náš vývoj aplikací liší od konkurence

17.8.2022Jana Marková

„Vývoj mobilní aplikace je přece všude stejný.“ To si stále myslí řada firem, které si chtějí pořídit vlastní aplikaci. Bohužel pro ně je ale skutečnost jiná. Jak ukazují zkušenosti našich klientů, rozdíl v přístupu dodavatelů může být opravdu diametrální.

Pokud jste četli náš seriál o vývoji mobilních aplikací v INITED, máte už představu o tom, jak spolupráce s námi probíhá. A že se u nás můžete vždy spolehnout na přesně dané postupy i termíny.

Z informací od našich klientů ale víme, že podobný přístup rozhodně není standardem. Od konkurence se totiž lišíme minimálně ve 3 zásadních bodech.

Podívejte se na ně…

1. Jasný termín i cena

Spolehlivost by měla být základem každého obchodního (i lidského) vztahu. A to, na čem se s dodavatelem jednou domluvíte, by mělo být závazné.

V praxi je to ale často jinak. Ukazují to například zkušenosti jednoho našeho klienta s jeho předchozím dodavatelem mobilní aplikace. Klienta na jeho přání necháváme v anonymitě.

Firma, která má restauraci s několika pobočkami, chtěla vlastní mobilní aplikaci. Jejím cílem bylo usnadnit přípravu poledního menu pro firmy. Zákazníci si měli přes aplikaci objednávat konkrétní jídla a termín vyzvednutí.

Restaurace si proto vybrala dodavatele a domluvila se s ním na ceně i termínu dokončení. Krátce před ním klient aplikaci opravdu dostal. Jenže…

V projektu byly závažné chyby, kvůli kterým aplikace nefungovala, jak měla.

Restaurace je proto chtěla opravit. A co na to vývojář aplikace?

Opravu slíbil – ale pouze za příplatek. Oprava chyb totiž podle něj nebyla součástí původní dohody.

Přestože tedy problémy zavinil dodavatel, nechal si za jejich odstranění speciálně zaplatit. Původně smluvená cena tak narostla o polovinu!

Jak je to v INITED

Po zmíněné zkušenosti se klient obrátil na nás. V INITED měl jistotu, že mu žádné podobné problémy nehrozí.

Hned na začátku spolupráce totiž zjišťujeme klientovy požadavky. A podle nich stanovíme jak cenu, tak reálný termín dokončení.

Oba body jsou přitom pevně dané a závazné.

Nehrozí tedy, že bychom je měnili. Alespoň pokud klient neupraví své požadavky. A nechce například další funkce nebo složitější grafiku.

I v takovém případě se ale na všem domluvíme a opět stanovíme jasnou cenu a datum dokončení. Klient tak vždy ví, na čem je. A může se na nás 100% spolehnout.

Navíc platí, že když klient po odevzdání projektu objeví chyby způsobené naším pochybením, vše rychle opravíme. Samozřejmě bez jakéhokoliv příplatku.

Díky propacovanému projektovému managementu se ale s takovými případy prakticky nesetkáváme. Možné chyby totiž dokážeme odhalit včas.

V dohodnutém termínu tak od nás dostanete plně funkční aplikaci.

2. Stále v kontaktu

Určitě mi dáte za pravdu, že když řešíte jakýkoliv větší projekt, chcete mít průběžné informace o jeho stavu. Ať už je to stavba domu, zavádění ERP systému do firmy, nebo právě vývoj mobilní aplikace.

Bohužel ani na tuto relativní drobnost se u řady vývojářů mobilních aplikací nemůžete spolehnout.

Od klientů se totiž často dozvídám, že právě komunikace s původním dodavatelem byla zásadním problémem.

Setkávají se zejména s tím, že zadají objednávku, dodavatel jim pošle zálohovou fakturu a po jejím zaplacení o něm i několik měsíců vůbec neslyší.

A najednou dostanou hotovou aplikaci – aniž by mohli ovlivnit její podobu nebo se vyjádřit k jejím funkcím. Jednoduše jsou postaveni před hotovou věc.

Pokud se jim přitom cokoliv nelíbí, znamená to spoustu práce navíc.

A tím pádem se posouvají termíny i cena (jak už jsme zmínili v prvním bodě).

Jak je to v INITED

Pro nás v INITED je komunikace úplný základ. Dobře víme, že díky ní dokážeme předejít spoustě problémů, správně plánovat práci a připravit aplikaci přesně podle vašich představ.

Poprvé vám proto zavoláme hned poté, jak od vás dostaneme poptávku. Představíme se vám a zároveň se podrobněji seznámíme s vašimi požadavky.

Jakmile se dohodneme na spolupráci, naplánujeme také pravidelné týdenní statusy. Na nich společně probereme aktuální postup práce.

Vy tak vidíte, jak pokračuje vývoj aplikace, a my se zase můžeme doptat na chybějící informace.

Pokud je to navíc potřeba, spojíme se i kdykoliv jindy. Můžete se přitom spolehnout, že když vám slíbíme, že zavoláme nebo napíšeme, opravdu to uděláme!

A kromě toho jsme vám k ruce i po vydání aplikace. Zjištěné chyby tak vždy opravíme do 3 pracovních dnů.

3. Jasný systém práce

Jak už jsem zmínila v předchozích bodech, můžete se na nás 100% spolehnout. A navíc vždy přesně víte, co se právě děje.

To ale není všechno – u nás máte jasno i v tom, co vaši aplikaci čeká v příštích dnech a týdnech. Postupujeme totiž podle pevně daných 6 etap vývoje mobilních aplikací.

Grafika s 6 etapami vývoje mobilních aplikací ve společnosti INITED Solutions.

Jasný systém práce nám pomáhá udržet ve vývoji řád a vyhnout se chybám.

Každý v nich má své konkrétní úkoly.

Díky tomu je vždy jasné:

  • co máme v daný moment dělat,
  • jaký bude výstup,
  • co bude následovat
  • a jak dlouho jednotlivé etapy potrvají.

Vše přitom hned na začátku spolupráce rozplánujeme i s konkrétními termíny. A tento plán od nás dostanete i vy.

Jste tedy stále v obraze.

Navíc s vámi pravidelně komunikujeme a výstup z každé etapy vám pošleme.

Kromě toho průběžně připravujeme projektovou dokumentaci, kterou vám po dokončení aplikace předáme. Najdete v ní například:

  • informace o tom, jak projekt vznikal;
  • jednotlivé obrazovky a popis funkčností
  • nebo technické parametry.

Tento dokument vám usnadní i budoucí úpravy a rozšíření aplikace.

A co konkurence?

Od klientů, kteří k nám přicházejí, víme, že náš systém vývoje je ojedinělý. A že jasné termíny a přesný plán práce řada vývojářů prakticky nezná. Bohužel.

Podívejte se sami, co říká jeden z klientů, který k nám přišel právě po špatných zkušenostech s konkurencí:

„Vybrali jsem si firmu, která nám měla dodat mobilní aplikaci. Zaplatili jsem jí zálohu a domluvili si termín dokončení. Dva měsíce jsme o ní neslyšeli. A pak nám její zástupci napsali, že toho měli hodně, nestíhali a k projektu se dostali až teď. Na naši otázku, kolik je toho tedy hotového, nám přišla odpověď, že to musí zjistit u vývojářů.“

Podobný příběh se přitom opakuje poměrně často…

Podobu aplikace řešíme společně

U nás se můžete spolehnout, že vás žádné zmatky, prošvihnuté termíny ani bezdůvodné navyšování ceny nečekají.

Nebudeme vám totiž slibovat vzdušné zámky. Místo toho hned na začátku nastavíme reálnou cenu i termíny.

Vše podepřené našimi zkušenostmi i jasným systémem vývoje.

Navíc vás o všem průběžně informujeme. Nehrozí tak, že byste dva měsíce čekali na aplikaci a pak zjistili, že není hotová ani čárka…

A nejen, že víte, v jaké je projekt fázi, ale můžete se ke všemu vyjádřit. Společně tak aplikaci vyladíme podle vašich představ.

Přesvědčte se o tom a napište si o takovou aplikaci i vy. Rádi vám ji připravíme.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Reklamy v aplikaci: Efektivní způsob, jak zvýšit tržby i propagovat své služby Další článek Hit mezi mobilními aplikacemi: BeReal jde proti proudu

Related Articles

Žena kontrolující push notifikace na mobilu.

7 tipů, jak nastavit efektivní push notifikace

2.11.2022Jaroslav Pavlíček
k pracuje projektový manažer – obrázek ženy, okolo které je řada úkolů

Jak pracuje… Projektový manažer II

29.6.2022Jaroslav Pavlíček
Publikum sledující konferenci.

Mobilní aplikace pro konference: 7 věcí, bez kterých se neobejde

30.11.2022Jaroslav Pavlíček

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}