+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
Vývoj mobilních aplikací - firma INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Pro agentury
  • Pro firmy
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
Grafika znázorňující uživatele držícího mobilní telefon, na kterým je nakreslený rostoucí graf.

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku

11.1.2023Jana Marková

„Děkuji, ale pro tohoto klienta je mobilní aplikace zbytečná.“ Pokud pracujete v PR, marketingové či on-line agentuře, možná už jste podobnou větu někdy řekli. A udělali jste chybu. Mobilní aplikace se totiž vyplatí řadě firem a oborů, u kterých se na první pohled zdá zbytečná. Přesvědčte se o tom v našem novém seriálu.

Vlastní mobilní aplikace přináší firmám řadu výhod. Shrnuli jsme je proto do 5 důvodů, se kterými se v praxi setkáváme nejčastěji.

A nyní vám představíme první z nich: zvýšení zisku.

Efektivní způsob, jak oslovit klienty

Vyšší zisk si zřejmě spojíte hlavně s obchody. Mobilní aplikace s ním však dokážou pomoci prakticky jakékoliv společnosti, která poskytuje zboží nebo služby.

Bez ohledu na to, jestli firma, o kterou pečujete, nabízí elektroniku, bankovní služby, nebo například pronájem kanceláří.

Pomocí mobilní aplikace může své klienty oslovit kdykoliv a kdekoliv. A efektivně jim nabídnout například:

  • nové služby,
  • zvýhodněné podmínky u stávajících služeb či zboží
  • nebo motivovat k další návštěvě pobočky.

Připravíte nabídku na míru

Jednou z velkých výhod mobilních aplikací je totiž fakt, že firma díky nim získá data o chování jednotlivých uživatelů. Zjistí tedy:

  • co v aplikaci nejčastěji řeší,
  • co je zajímá
  • nebo kdy ji obvykle používají.

Tomu pak společnost snadno přizpůsobí svou nabídku. A uživateli například:

  • dá slevu na jeho oblíbené zboží;
  • připomene plánovanou návštěvu;
  • představí doplňkové služby;
  • nabídne vhodné akce, které odpovídají jeho zájmům;
  • nebo ho upozorní, že si zapomněl zarezervovat další termín k pronájmu sdílené kanceláře či k návštěvě fitcentra.

Uživatel tak získá personalizovanou nabídku. A díky tomu vzroste šance, že ji využije.

Firma mu ji navíc dokáže poslat v době, kdy je obvykle u telefonu. Nehrozí tedy, že by ji přehlédl.

Stačí jen získaná data využít také u push notifikací. 

Získáte věrnější klienty

Pomocí mobilní aplikace mohou firmy také vytvořit či vylepšit svůj věrnostní program. A pravidelně uživatelům poskytovat slevy či různé výhody.

Opět se přitom nabízí možnost propojit věrnostní program s push notifikacemi. A účinněji tak uživatele motivovat k jeho využívání.

Firma díky tomu zvýší své tržby a zároveň získá věrnější zákazníky. Statistiky dokonce ukazují, že zvýšení retence už o 5 % přinese růst příjmů až o 95 %.

Oslovíte více lidí

Mobilní aplikace je také výborným způsobem, jak zvýšit povědomí o své značce.

Kvalitní aplikace, která je přehledná a nabídne uživatelům, co potřebují, totiž získá dobré hodnocení a recenze. A lépe si povede v nabídce obchodů Google Play, App Store či App Gallery.

Díky tomu osloví i lidi, kteří ji doteď neznali. A přivede firmě nové klienty.

Potenciál je přitom opravdu veliký. Jen v České republice má chytrý mobilní telefon 90 % lidí do 54 let.

Pomocí mobilní aplikace tak můžete danou firmu či produkt dostat do povědomí milionů lidí. Stačí připravit aplikaci, která získává ta nejlepší hodnocení.

Jak na to vám poradíme v našem článku Jak získat aplikaci, která sbírá pětihvězdičková hodnocení. Nebo se rovnou obraťte na nás a o vše se postaráme.

Rozšíříte svůj seznam kontaktů

Spolu s tím, jak mobilní aplikace rozšiřuje okruh uživatelů a dostává danou značku do povědomí, zvyšuje se i počet kontaktů, které firma získá. Zejména e-mailů.

Díky tomu může dané uživatele kdykoliv oslovit i jinými kanály. A představit jim například nabídku, která se do aplikace nehodí. 

Aplikace na sebe vydělá sama

Zapomenout nesmíme ani na fakt, že aplikace neznamená jen investici do budoucích zisků, ale dokáže si na sebe vydělat sama. A to jak na vývoj, tak na následný provoz.

Stačí zvolit správnou monetizační strategii.

Díky ní aplikace přináší zisk bez ohledu na prodej produktů či služeb. Stačí například:

  • využít reklamy,
  • nabídnout zpoplatněné služby
  • či připravit prémiovou verzi.

Podobně funguje například mobilní aplikace Calmio, kterou jsme připravili pro stejnojmennou společnost. A která si jen pomocí předplatného snadno vydělá na provoz i na průběžné vylepšování.

Využijte naše zkušenosti

Mobilní aplikaci, která pomáhá zvýšit tržby, ocení každá firma. A proto s ní rádi pomůžeme i vašim klientům.

Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.

Ukáže vám to například náš článek Příležitost pro agentury.

Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Vývoj mobilních aplikací v roce 2023: TOP 8 trendů, které nesmíte minout Další článek První kandidát na mobil roku? Samsung Galaxy S23

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (21)
  • Mobilní aplikace (35)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (11)
  • Ostatní (10)
  • Top (5)
  • Trendy (30)
  • Z naší dílny (17)

Přečtěte si také

  • 5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
  • Microsoft chystá vlastní superaplikaci. Bude v ní Bing i Outlook
  • První kandidát na mobil roku? Samsung Galaxy S23
  • 5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
  • Vývoj mobilních aplikací v roce 2023: TOP 8 trendů, které nesmíte minout
  • 7 tipů, jak vylepšit mobilní aplikaci
  • 5 největších novinek a trendů mezi mobilními aplikacemi v roce 2022
  • PWA: Efektivní způsob, jak změníte svůj web v aplikaci
  • Vaše „aplikace neodpovídá“? Hrozí vám propad v Google Play a App Store
  • Mobilní aplikace pro konference: 7 věcí, bez kterých se neobejde
  • Mobilní aplikace pro skládací telefony: Myslete na různé režimy i ovládání
  • App Store zdražuje aplikace. Pocítí to i vývojáři
  • Jak zrušit předplatné aplikací v Google Play a v App Store
  • 7 tipů, jak nastavit efektivní push notifikace
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: na čem závisí a jak se liší u freelancerů a agentur
  • Dokonalé přizpůsobení a spokojení uživatelé. To přináší responzivní aplikace
  • Příležitost pro agentury: přidejte do své nabídky mobilní aplikaci a oslovte nové klienty
  • Znáte ASO? Obdoba SEO, která pomůže vaší aplikaci vyniknout
  • Na čem závisí cena za vývoj mobilní aplikace?
  • Bezpečnější aplikace? Pomůže behaviorální biometrika

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Pro agentury
  • Pro firmy
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2020 Created by Provocado
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.OkPrivacy policy