+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Grafika obsahující ruku, která hází papírové letadlo s nápisem efficiency..

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce

22.2.2023Jana Marková

Rychleji předat potřebné informace zaměstnancům nebo snadněji zpracovat účetní doklady. I s tím vám pomohou mobilní aplikace. A proto se v novém díle našeho seriálu pro digitální, marketingové a PR agentury budeme věnovat tomu, jak mobilní aplikace zefektivní práci vašich klientů.

V předchozích epizodách jsme vám představili, jak mobilní aplikace pomáhají firmám zvýšit zisk či jak zlepšují brand awareness. Stále častěji se však na nás obracejí také klienti, kteří chtějí snížit administrativu a zefektivnit práci.

Tento požadavek se aktuálně objevuje přibližně u každé páté poptávky.


Přečtěte si i další díly našeho seriálu

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách


3 ukázky z naší praxe

Možností, jak může aplikace zefektivnit firmám práci, je celá řada. Odvíjí se zejména od toho, ve kterém oboru se firma pohybuje a jaké jsou její potřeby.

Dokumentují to i zkušenosti z naší praxe. Například:

  • pro IVAR CS jsme vytvořili aplikaci, která zrychluje přiřazování zakázek technikům a zkracuje i čas, ve kterém dojde k zásahu;
  • pro Vězeňskou službu ČR jsme připravili aplikaci, která usnadňuje správu parkovacích míst;
  • pro společnost Bosch Termotechnika jsme přichystali mobilní aplikace SERVIS a SERVISplus+, které usnadňují kontrolu servisních prací.

Zaměřte se na to, co klient potřebuje

Přestože se účel zmíněných aplikací liší, jedno mají společné – firmám a jejich zaměstnancům usnadňují a zefektivňují práci.

Aby to aplikace dokázala, musíte si jako agentura se svým klientem ujasnit, co ho v běžném provozu jeho společnosti trápí. Tedy u jakých činností tráví jeho zaměstnanci více času, než je nutné.

Ze své praxe můžeme potvrdit, že u každé firmy se nějaká oblast najde. Obvykle se stačí jen trochu zamyslet.

A jak dokazují zmíněné příklady, právě mobilní aplikace dokáže tyto provozní či administrativní slabiny efektivně odstranit.

Tím, že svým klientům podobnou aplikaci nabídnete, získáte věrnější a spokojenější zákazníky. A také novou zakázku, na které se můžete podílet.

Přesvědčí vás o tom náš článek Příležitost pro agentury.

6 příkladů, jak mobilní aplikace zefektivňují práci

Při své práci se setkáváme zejména se 6 oblastmi, ve kterých aplikace zefektivňují a usnadňují firmám práci. Právě na ně se tedy se svými klienty primárně zaměřte.

1. Efektivnější předávání úkolů

Mobilní aplikace dokáže přesně reflektovat systémy a postupy nastavené v dané firmě a usnadnit předávání informací mezi zaměstnanci. Bez ohledu na to, jestli jde o kolegy z různých směn, nebo potřebujete zefektivnit informování nadřízených či podřízených.

Například už zmíněná aplikace IVAR CS takto zrychlila předání požadavku na servisní zásah od klienta přes vedoucího až k technikovi.

2. Lepší správa zakázek

S lepší komunikací mezi zaměstnanci souvisí také efektivnější správa zakázek. Mobilní aplikace totiž umožní vedoucím jednotlivých týmů či projektů v reálném čase sledovat, v jaké fázi je daná zakázka.

Mohou tak rychle reagovat na aktuální situaci. A například upravit další pracovní plány a postupy tak, aby firma stihla danou objednávku dokončit včas a v maximální kvalitě.

3. Sledování zásilek či techniků

Napojením aplikace na GPS získáte aktuální informace o pohybu zásilky, servisních techniků a dalších zástupců společnosti. Vedoucí ve firmě mohou díky tomu naplánovat co nejefektivnější rozesílku nebo zaměstnancům přidělovat práci tak, aby v pracovní době stihli co nejvíce zakázek.

Sníží náklady na pohonné hmoty a zároveň lépe využijí čas svých pracovníků.

4. Správa majetku

Mobilní aplikace dá vašim klientům také přesné informace o stavu zásob, objednávek nebo například plateb. Díky tomu se může firma včas připravit na svou hlavní prodejní sezonu, předejít neplánovanému vyprázdnění skladů nebo automaticky poslat upomínky svým dodavatelům či odběratelům.

5. Sdílení informací o zákaznících

Mobilní aplikace může fungovat také jako CRM systém připravený na míru vašemu klientovi. Zohlední tak veškerá specifika jeho provozu a zároveň mu umožní efektivně sdílet informace o konkrétních zákaznících, obchodních partnerech i projektech.

Zaručí tak rychlé předávání potřebných údajů. A navíc zabrání nedorozuměním a chybám, které vznikají při předávání informací ústně nebo poznámkou načmáranou na kus papíru.

6. Zrychlení účetnictví a administrativy

Pomocí mobilní aplikace zaměstnanci jednoduše digitalizují přijaté i vydané faktury a automaticky je předají na účetní oddělení či ke schválení nadřízenému. Díky tomu firma rychle a efektivně vyřeší také schvalovací procesy.

Stejným způsobem si váš klient poradí i s dalšími doklady od dodavatelů či odběratelů.

Pomůže zefektivnit práci vašich klientů

Všechny zmíněné příklady mají jedno společné. Využívají automatizaci různých procesů.

Právě díky ní váš klient ušetří prostředky i čas svých zaměstnanců. A zefektivní své podnikání.

Rádi vám přitom s přípravou podobné aplikace pro vaše klienty pomůžeme. Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.

Ukáže vám to náš článek Příležitost pro agentury.

Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Monetizace mobilních aplikací: 5 možností, které se vyplatí využít Další článek Tři ze čtyř iPhonů už mají iOS 16. Víte, proč je důležité na to myslet u aplikací?

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}