+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Grafika znázorňující uživatele držícího mobilní telefon, na kterým je nakreslený rostoucí graf.

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku

11.1.2023Jana Marková

„Děkuji, ale pro tohoto klienta je mobilní aplikace zbytečná.“ Pokud pracujete v PR, marketingové či on-line agentuře, možná už jste podobnou větu někdy řekli. A udělali jste chybu. Mobilní aplikace se totiž vyplatí řadě firem a oborů, u kterých se na první pohled zdá zbytečná. Přesvědčte se o tom v našem novém seriálu.

Vlastní mobilní aplikace přináší firmám řadu výhod. Shrnuli jsme je proto do 5 důvodů, se kterými se v praxi setkáváme nejčastěji.

A nyní vám představíme první z nich: zvýšení zisku.


Přečtěte si i další díly našeho seriálu

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách


Efektivní způsob, jak oslovit klienty

Vyšší zisk si zřejmě spojíte hlavně s obchody. Mobilní aplikace s ním však dokážou pomoci prakticky jakékoliv společnosti, která poskytuje zboží nebo služby.

Bez ohledu na to, jestli firma, o kterou pečujete, nabízí elektroniku, bankovní služby, nebo například pronájem kanceláří.

Pomocí mobilní aplikace může své klienty oslovit kdykoliv a kdekoliv. A efektivně jim nabídnout například:

  • nové služby,
  • zvýhodněné podmínky u stávajících služeb či zboží
  • nebo motivovat k další návštěvě pobočky.

Připravíte nabídku na míru

Jednou z velkých výhod mobilních aplikací je totiž fakt, že firma díky nim získá data o chování jednotlivých uživatelů. Zjistí tedy:

  • co v aplikaci nejčastěji řeší,
  • co je zajímá
  • nebo kdy ji obvykle používají.

Tomu pak společnost snadno přizpůsobí svou nabídku. A uživateli například:

  • dá slevu na jeho oblíbené zboží;
  • připomene plánovanou návštěvu;
  • představí doplňkové služby;
  • nabídne vhodné akce, které odpovídají jeho zájmům;
  • nebo ho upozorní, že si zapomněl zarezervovat další termín k pronájmu sdílené kanceláře či k návštěvě fitcentra.

Uživatel tak získá personalizovanou nabídku. A díky tomu vzroste šance, že ji využije.

Firma mu ji navíc dokáže poslat v době, kdy je obvykle u telefonu. Nehrozí tedy, že by ji přehlédl.

Stačí jen získaná data využít také u push notifikací. 

Získáte věrnější klienty

Pomocí mobilní aplikace mohou firmy také vytvořit či vylepšit svůj věrnostní program. A pravidelně uživatelům poskytovat slevy či různé výhody.

Opět se přitom nabízí možnost propojit věrnostní program s push notifikacemi. A účinněji tak uživatele motivovat k jeho využívání.

Firma díky tomu zvýší své tržby a zároveň získá věrnější zákazníky. Statistiky dokonce ukazují, že zvýšení retence už o 5 % přinese růst příjmů až o 95 %.

Oslovíte více lidí

Mobilní aplikace je také výborným způsobem, jak zvýšit povědomí o své značce.

Kvalitní aplikace, která je přehledná a nabídne uživatelům, co potřebují, totiž získá dobré hodnocení a recenze. A lépe si povede v nabídce obchodů Google Play, App Store či App Gallery.

Díky tomu osloví i lidi, kteří ji doteď neznali. A přivede firmě nové klienty.

Potenciál je přitom opravdu veliký. Jen v České republice má chytrý mobilní telefon 90 % lidí do 54 let.

Pomocí mobilní aplikace tak můžete danou firmu či produkt dostat do povědomí milionů lidí. Stačí připravit aplikaci, která získává ta nejlepší hodnocení.

Jak na to vám poradíme v našem článku Jak získat aplikaci, která sbírá pětihvězdičková hodnocení. Nebo se rovnou obraťte na nás a o vše se postaráme.

Rozšíříte svůj seznam kontaktů

Spolu s tím, jak mobilní aplikace rozšiřuje okruh uživatelů a dostává danou značku do povědomí, zvyšuje se i počet kontaktů, které firma získá. Zejména e-mailů.

Díky tomu může dané uživatele kdykoliv oslovit i jinými kanály. A představit jim například nabídku, která se do aplikace nehodí. 

Aplikace na sebe vydělá sama

Zapomenout nesmíme ani na fakt, že aplikace neznamená jen investici do budoucích zisků, ale dokáže si na sebe vydělat sama. A to jak na vývoj, tak na následný provoz.

Stačí zvolit správnou monetizační strategii.

Díky ní aplikace přináší zisk bez ohledu na prodej produktů či služeb. Stačí například:

  • využít reklamy,
  • nabídnout zpoplatněné služby
  • či připravit prémiovou verzi.

Podobně funguje například mobilní aplikace Calmio, kterou jsme připravili pro stejnojmennou společnost. A která si jen pomocí předplatného snadno vydělá na provoz i na průběžné vylepšování.

Využijte naše zkušenosti

Mobilní aplikaci, která pomáhá zvýšit tržby, ocení každá firma. A proto s ní rádi pomůžeme i vašim klientům.

Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.

Ukáže vám to například náš článek Příležitost pro agentury.

Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Vývoj mobilních aplikací v roce 2023: TOP 8 trendů, které nesmíte minout Další článek První kandidát na mobil roku? Samsung Galaxy S23

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}