+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Grafika se snímkem obchodu s plnými regály znázorňující pořádek v produktech.

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách

5.4.2023Jana Marková

Zvýšení tržeb nebo například zefektivnění práce. To jsou některé z důvodů, proč by vaši klienti měli mít mobilní aplikaci. Nesmíme ale zapomínat ani na zlepšení přehledu o zboží a službách. Právě tomu se věnujeme v posledním díle našeho seriálu pro marketingové, digitální a on-line agentury.

Lepší přehled o zboží a službách ocení nejen firmy, ale i jejich zákazníci. Zvláště v případě, že daná společnost nabízí stovky či tisíce produktů nebo specifické či poměrně složité služby.

Orientovat se v takových produktech či službách může být pro koncové zákazníky složité. A právě díky mobilní aplikaci získají lepší přehled.

Mohou totiž jednotlivé produkty filtrovat podle svých preferencí či aktuální situace, a najdou tak to nejvhodnější řešení.

Na rozdíl od webových stránek je navíc mobilní aplikace dostupná také off-line. Díky tomu lidé najdou potřebné informace, kdykoliv potřebují.


Přečtěte si i další díly našeho seriálu

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání


Klientům usnadní výběr

Lepší přehled o zboží ocení i váš klient a jeho zaměstnanci. Získají totiž přesné informace například o skladových zásobách a dokážou reagovat na aktuální situaci. Tedy zajistit dostatečné zásobování všech poboček.

Odpadnou tak zbytečné ztráty způsobené tím, že je na některé pobočce zboží nedostupné.

Mobilní aplikace navíc zaměstnance na docházející zboží automaticky upozorní. A nehrozí, že něco přehlédnou.

Zároveň získají lepší přehled o službách spojených s daným produktem, jako je například specializovaný servis nebo prodloužená záruka. A mohou je klientovi nabídnout.

Potřebné informace na jednom místě

Výhodou je, že zaměstnanci firem i zákazníci v aplikaci kdykoliv najdou potřebné informace o daném zboží či službě. Tedy například:

  • jak přesně produkt funguje,
  • kde je možné jej použít,
  • jak postupovat při poruše,
  • jak danou službu využít,
  • co je třeba ke správné funkci zboží
  • nebo za jakých okolností má zákazník na danou službu nárok.

Takové informace lidem usnadňují nejen výběr zboží, ale i práci s ním nebo řešení následných potíží.

Prodejce či poskytovatel zase dokáže zákazníka už při nákupu upozornit na možné komplikace a nabídnout mu doplňující služby.

Prostřednictvím mobilní aplikace si mohou zákazníci také objednat servis konkrétního produktu. A servisní pracovník v aplikaci zjistí všechny potřebné informace a ví, na co se má přichystat.

To vše vede k tomu, že zákazník získá špičkový servis, což zvyšuje spokojenost s firmou. A pomáhá vytvářet věrnější klienty.

Ti jsou přitom pro každou úspěšnou společnost velmi důležití. Data totiž ukazují, že věrnější zákazníci více utrácejí. Zvýšení retence o 5 % přináší růst příjmů až o 95 %.

Upozorní i na novinky

Jak už jsme naznačili, prostřednictvím mobilní aplikace firmy své zákazníky lépe informují o doplňkových službách či zboží. Navíc je mohou upozornit i na zcela nové služby.

Nejen, že je možné takové informace doplnit k daným produktům, ale firmy je mohou avizovat i pomocí push notifikací. 

Potřebné informace získají také zaměstnanci. Díky tomu mohou efektivněji prodávat a pomáhat svým klientům s řešením různých potíží či požadavků.

To vše vede k větší spokojenosti zákazníků. A tedy i k vyšším tržbám.

Spolupráci vám nastavíme na míru

Rádi vám s přípravou podobné aplikace pro vaše klienty pomůžeme. Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.

Ukáže vám to náš článek Příležitost pro agentury.

Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Lidé tráví používáním mobilních aplikací přes 5 hodin denně. Víte, co je zajímá nejvíc? Další článek Umělá inteligence off-line? V mobilním telefonu vytvoří obrázek za 15 vteřin

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}