+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Grafika obsahující několik kruhů s různými faktory tvořícími brand.

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness

1.2.2023Jana Marková

Také si myslíte, že se pro některé klienty mobilní aplikace jednoduše nehodí? Podobně uvažuje řada PR, marketingových či on-line agentur. Existuje ale nejméně 5 důvodů, které dokazují opak. Nedávno jsme vám ukázali první z nich. A nyní je na řadě další…

V prvním díle našeho seriálu jsme vám prozradili, jak mobilní aplikace zvýší zisk vašich klientů.

Zároveň je však dokáže dostat do širšího povědomí. A dát jim náskok před konkurencí.

Jak? To vám prozradíme na následujících řádcích.


Přečtěte si i další díly našeho seriálu

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách


Dáte klientovi konkurenční výhodu

Mobilní aplikace umožní vašemu klientovi nabídnout zákazníkům to, co chtějí a potřebují. A získat tak náskok před konkurencí.

A to i v případě, že konkurenční společnost už mobilní aplikaci má. Váš klient totiž může zákazníkům nabídnout to, co v jiných aplikacích chybí. A předběhnout tak ostatní firmy.

Ještě výraznější výhodu pro svého klienta získáte, pokud jeho konkurenti dosud mobilní aplikaci nemají. Váš klient ji tak může lidem nabídnout jako první.

A oslovit i uživatele, kteří zatím využívají služby jiných firem.

Získá tak náskok před konkurencí. A díky datům z mobilní aplikace lépe pozná i chování uživatelů.

Může jim pak svou aplikaci a služby lépe přizpůsobit – a svou konkurenční výhodu ještě zvýraznit.

Získáte víc možností propagace

Už samotné vydání mobilní aplikace nabízí nové možnosti propagace. Můžete například vydat tiskovou zprávu nebo přidat reklamu do obchodů s aplikacemi.

A pomůžete tak klientovi získat další potenciální zákazníky, spolupracovníky nebo například zaměstnance.

Uživatelé se tak s logem vašeho klienta začnou setkávat častěji. Díky tomu se jeho značka dostane do širšího povědomí a lidé ho postupně začnou sami vyhledávat.

Uživatelům se vryje do podvědomí

Lidé běžně tráví používáním mobilních aplikací i více než 4 hodiny denně. A toho můžete využít.

I když uživatel obvykle aplikaci vašeho klienta aktivně nepoužívá, několikrát denně má před očima její logo a název. Díky tomu si ji snadno zapamatuje. A spolu s tím i vašeho klienta.

A jakmile bude řešit problém, se kterým mu může váš klient pomoci, ví, kam se obrátit.

Efekt potvrzují i klienti

Že právě propagace společnosti může být důležitým úkolem mobilní aplikace potvrzuje i společnost Krajská zdravotní a. s., pro kterou jsme vytvořili aplikaci Kázetka.

Pacientům nemocnic ze sítě Krajská zdravotní a. s. pomáhá například najít nejbližší lékárnu, která do této sítě spadá. Nebo si v některé z nich objednat vyzvednutí předepsaných léků.

Není to však jediný důvod, proč se společnost pro vytvoření mobilní aplikace rozhodla.

„Hlavním smyslem aplikace Krajské zdravotní je propagace společnosti v zařízeních, která mají lidé napříč generacemi denně v ruce. Chtěli jsme pacienty v celém kraji informovat o novinkách v našich lékárnách a ambulancích,“ říká generální ředitel společnosti MUDr. Petr Malý, MBA.

A to se podařilo! Klient je dokonce tak spokojený, že ve spolupráci s ním aplikaci stále rozšiřujeme. A zákazníci Krajské zdravotní a. s. si ji natolik oblíbili, že sami přicházejí s návrhy na nové funkce.

Vytvoříte ambasadory značky

V souvislosti s brand awareness je třeba zmínit ještě jednu věc, kterou vašemu klientovi přinese mobilní aplikace. Jsou jí věrnější a spokojenější zákazníci.

Jsou přitom důležití nejen pro zvýšení tržeb, jak jsme už zmiňovali v prvním díle našeho seriálu, ale i při propagaci klienta.

V mobilní aplikaci totiž můžete uživatelům nabídnout různé nadstandardní či bonusové služby a materiály. Zvýšíte tak jejich spokojenost a oni se pak s ostatními rádi podělí o tip na zajímavou aplikaci i firmu.

Dokonce je k tomu můžete sami vyzvat. Jak na to a proč se takový postup vyplatí, vám prozradíme v článku Jak získat aplikaci, která sbírá pětihvězdičková hodnocení.

Pomůžeme vám efektivně propagovat klienty

S mobilní aplikací tak klientovi nabídnete nový a efektivní způsob propagace. A my vám s tím rádi pomůžeme!

Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.

Ukáže vám to například náš článek Příležitost pro agentury.

Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Microsoft chystá vlastní superaplikaci. Bude v ní Bing i Outlook Další článek Pečlivě, pravidelně, systematicky. Jak v INITED testujeme mobilní aplikace

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}