Rychleji předat potřebné informace zaměstnancům nebo snadněji zpracovat účetní doklady. I s tím vám pomohou mobilní aplikace. A proto se v novém díle našeho seriálu pro digitální, marketingové a PR agentury budeme věnovat tomu, jak mobilní aplikace zefektivní práci vašich klientů.
V předchozích epizodách jsme vám představili, jak mobilní aplikace pomáhají firmám zvýšit zisk či jak zlepšují brand awareness. Stále častěji se však na nás obracejí také klienti, kteří chtějí snížit administrativu a zefektivnit práci.
Tento požadavek se aktuálně objevuje přibližně u každé páté poptávky.
Přečtěte si i další díly našeho seriálu
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách
Možností, jak může aplikace zefektivnit firmám práci, je celá řada. Odvíjí se zejména od toho, ve kterém oboru se firma pohybuje a jaké jsou její potřeby.
Dokumentují to i zkušenosti z naší praxe. Například:
Přestože se účel zmíněných aplikací liší, jedno mají společné – firmám a jejich zaměstnancům usnadňují a zefektivňují práci.
Aby to aplikace dokázala, musíte si jako agentura se svým klientem ujasnit, co ho v běžném provozu jeho společnosti trápí. Tedy u jakých činností tráví jeho zaměstnanci více času, než je nutné.
Ze své praxe můžeme potvrdit, že u každé firmy se nějaká oblast najde. Obvykle se stačí jen trochu zamyslet.
A jak dokazují zmíněné příklady, právě mobilní aplikace dokáže tyto provozní či administrativní slabiny efektivně odstranit.
Tím, že svým klientům podobnou aplikaci nabídnete, získáte věrnější a spokojenější zákazníky. A také novou zakázku, na které se můžete podílet.
Přesvědčí vás o tom náš článek Příležitost pro agentury.
Při své práci se setkáváme zejména se 6 oblastmi, ve kterých aplikace zefektivňují a usnadňují firmám práci. Právě na ně se tedy se svými klienty primárně zaměřte.
Mobilní aplikace dokáže přesně reflektovat systémy a postupy nastavené v dané firmě a usnadnit předávání informací mezi zaměstnanci. Bez ohledu na to, jestli jde o kolegy z různých směn, nebo potřebujete zefektivnit informování nadřízených či podřízených.
Například už zmíněná aplikace IVAR CS takto zrychlila předání požadavku na servisní zásah od klienta přes vedoucího až k technikovi.
S lepší komunikací mezi zaměstnanci souvisí také efektivnější správa zakázek. Mobilní aplikace totiž umožní vedoucím jednotlivých týmů či projektů v reálném čase sledovat, v jaké fázi je daná zakázka.
Mohou tak rychle reagovat na aktuální situaci. A například upravit další pracovní plány a postupy tak, aby firma stihla danou objednávku dokončit včas a v maximální kvalitě.
Napojením aplikace na GPS získáte aktuální informace o pohybu zásilky, servisních techniků a dalších zástupců společnosti. Vedoucí ve firmě mohou díky tomu naplánovat co nejefektivnější rozesílku nebo zaměstnancům přidělovat práci tak, aby v pracovní době stihli co nejvíce zakázek.
Sníží náklady na pohonné hmoty a zároveň lépe využijí čas svých pracovníků.
Mobilní aplikace dá vašim klientům také přesné informace o stavu zásob, objednávek nebo například plateb. Díky tomu se může firma včas připravit na svou hlavní prodejní sezonu, předejít neplánovanému vyprázdnění skladů nebo automaticky poslat upomínky svým dodavatelům či odběratelům.
Mobilní aplikace může fungovat také jako CRM systém připravený na míru vašemu klientovi. Zohlední tak veškerá specifika jeho provozu a zároveň mu umožní efektivně sdílet informace o konkrétních zákaznících, obchodních partnerech i projektech.
Zaručí tak rychlé předávání potřebných údajů. A navíc zabrání nedorozuměním a chybám, které vznikají při předávání informací ústně nebo poznámkou načmáranou na kus papíru.
Pomocí mobilní aplikace zaměstnanci jednoduše digitalizují přijaté i vydané faktury a automaticky je předají na účetní oddělení či ke schválení nadřízenému. Díky tomu firma rychle a efektivně vyřeší také schvalovací procesy.
Stejným způsobem si váš klient poradí i s dalšími doklady od dodavatelů či odběratelů.
Všechny zmíněné příklady mají jedno společné. Využívají automatizaci různých procesů.
Právě díky ní váš klient ušetří prostředky i čas svých zaměstnanců. A zefektivní své podnikání.
Rádi vám přitom s přípravou podobné aplikace pro vaše klienty pomůžeme. Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.
Ukáže vám to náš článek Příležitost pro agentury.
Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.
blablabl