+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Ilustrační infografika znázorňující dvě ruce, které se pevně drží.

Jak vypadá naše spolupráce s marketingovými agenturami

21.6.2023Jana Marková

Spolehlivost, komunikace, preciznost. To jsou některé věci, které marketingové a digitální agentury oceňují na spolupráci s INITED. A také fakt, že jsme jim k dispozici od samého začátku až do vydání aplikace – a když mají zájem, tak i dlouho po něm. Podívejte se, jak naše spolupráce na vývoji mobilních aplikací vypadá.

Na spolupráci s digitálními, online a marketingovými agenturami se zaměřujeme už několik let. Díky tomu dobře víme, co potřebují a jak pracují. A dokážeme jim nabídnout ty nejlepší služby.

Potvrzuje to i fakt, že se na nás právě agentury často obracejí. A žádají o pomoc s vývojem mobilní aplikace pro své klienty.

Krok č. 1: Seznámíme se s podrobnostmi

Právě okamžikem, kdy nám zazvoní telefon nebo najdeme v e-mailové schránce zprávu, začíná naše spolupráce. Při ní nejprve zjistíme, co přesně vaše agentura potřebuje. Tedy jaký typ aplikace váš klient chce nebo zda požaduje nějaké speciální technologie.

Jakmile si to ujasníme, dohodneme si společný online meeting. Trvá přibližně 30 minut a probereme na něm podrobnosti projektu. Konkrétně:

  • jeho cíl;
  • hlavní funkce, které musí v mobilní aplikaci být;
  • co budeme mít na starosti my (zda máme vytvořit i backend a administraci);
  • jaké technologie klient požaduje;
  • kdo se postará o publikování aplikace;
  • jak bude probíhat vývoj;
  • termín odevzdání projektu;
  • pravidla vzájemné komunikace
  • a další detaily.

Základ: Přesná a podrobná cenová nabídka

Ve chvíli, kdy známe podrobnosti, připravíme cenovou nabídku. Její přesná podoba záleží na dohodnuté podobě projektu.

Vždy v ní ale najdete:

  • shrnuté zadání;
  • informace o tom, co bude aplikace obsahovat;
  • základní popis, jak bude aplikace fungovat;
  • její technické parametry;
  • harmonogram prací,
  • rozpočet
  • i plánovaný rozsah naší spolupráce.

Máte tak „černé na bílém“ všechny důležité údaje. A víte, jak bude spolupráce dál probíhat.

Společně doladíme termíny

Jakmile nabídku schválíte, pustíme se do práce. A začneme schůzkou, na které domluvíme zbývající detaily spolupráce. Tedy například:

  • přesné termíny pro dokončení jednotlivých etap vývoje mobilní aplikace,
  • termíny pro společné týdenní statusy,
  • postup pro reporting chyb
  • nebo fakturaci.

Zároveň se dohodneme, kdo bude mít na starost komunikaci s vaším klientem. Tedy zda:

  • necháte vše na nás a sami budete na vývoj jen dohlížet;
  • budeme v INITED s vaším klientem komunikovat jen v některých případech – když budeme řešit konkrétní funkčnosti nebo například nasazení aplikace – a zbytek necháme na vás;
  • veškerou komunikaci s klientem obstaráte vy a nám jen předáte potřebné informace.

Kterou z těchto variant zvolíte, záleží jen na vás. V INITED se vám rádi přizpůsobíme.

Celou dobu jsme v kontaktu

Následně pokračujeme podle našeho systému vývoje mobilních aplikací, který má 6 etap:

  • Plán,
  • Maketu,
  • Bez serveru,
  • Integraci,
  • Finalizaci
  • a Publikaci.

V nich si:

  • přesně rozvrhneme práci,
  • připravíme první model aplikace,
  • vytvoříme prototyp bez napojení na server,
  • propojíme všechny části aplikace (teda frontend, backend, administraci a tak dále),
  • vše doladíme
  • a vydáme v obchodech.

Ve všech etapách přitom spolupracujeme i s vámi.

Zpočátku jen prostřednictvím pravidelných schůzek, na kterých vás seznámíme s postupem práce, a při kontrole dokončených funkčností. Postupně vás ale stále více zapojujeme i do testování. Společně tak aplikaci vyladíme k dokonalosti a připravíme ji na vydání.

Pomůžeme vám i po vydání aplikace

Občas se stane, že váš klient přijde v průběhu vývoje s nápadem na novou funkci či na rozšíření aplikace. V takovém případě nejprve probereme podrobnosti, abychom mohli odhadnout, jak časově a finančně náročná taková změna bude.

Odhad vám pak předáme. Poté už je jen na vašem klientovi, zda se rozhodne začlenit novou funkci do aplikace rovnou, nebo jestli budou práce dál pokračovat podle původního harmonogramu. A novinky doplníme až po vydání.

I po publikaci se totiž rádi postaráme o další rozvoj aplikace. Tedy nejen o opravu chyb, která je pro nás samozřejmostí. Ale také o přidání nových funkcí.

Předání kódů je samozřejmost

Po dokončení aplikace vám předáme veškeré zdrojové kódy a informace o vývoji. Je tak jen na vás, zda budete i dál pokračovat s námi, nebo zvolíte jinou společnost.

Z vlastní zkušenosti ale můžeme říct, že 90 % marketingových agentur chce další úpravy od nás. A řada z nich se k nám pravidelně vrací s dalšími aplikacemi.

Přidejte se k nim i vy! Napište nám a probereme, s čím vám můžeme pomoci.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek App Store zamítl aplikaci? 3 nejčastější důvody + tipy, jak se tomu vyhnout Další článek 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (48)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (21)

Přečtěte si také

  • Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu
  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}