„Děkuji, ale pro tohoto klienta je mobilní aplikace zbytečná.“ Pokud pracujete v PR, marketingové či on-line agentuře, možná už jste podobnou větu někdy řekli. A udělali jste chybu. Mobilní aplikace se totiž vyplatí řadě firem a oborů, u kterých se na první pohled zdá zbytečná. Přesvědčte se o tom v našem novém seriálu.
Vlastní mobilní aplikace přináší firmám řadu výhod. Shrnuli jsme je proto do 5 důvodů, se kterými se v praxi setkáváme nejčastěji.
A nyní vám představíme první z nich: zvýšení zisku.
Přečtěte si i další díly našeho seriálu
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách
Vyšší zisk si zřejmě spojíte hlavně s obchody. Mobilní aplikace s ním však dokážou pomoci prakticky jakékoliv společnosti, která poskytuje zboží nebo služby.
Bez ohledu na to, jestli firma, o kterou pečujete, nabízí elektroniku, bankovní služby, nebo například pronájem kanceláří.
Pomocí mobilní aplikace může své klienty oslovit kdykoliv a kdekoliv. A efektivně jim nabídnout například:
Jednou z velkých výhod mobilních aplikací je totiž fakt, že firma díky nim získá data o chování jednotlivých uživatelů. Zjistí tedy:
Tomu pak společnost snadno přizpůsobí svou nabídku. A uživateli například:
Uživatel tak získá personalizovanou nabídku. A díky tomu vzroste šance, že ji využije.
Firma mu ji navíc dokáže poslat v době, kdy je obvykle u telefonu. Nehrozí tedy, že by ji přehlédl.
Stačí jen získaná data využít také u push notifikací.
Pomocí mobilní aplikace mohou firmy také vytvořit či vylepšit svůj věrnostní program. A pravidelně uživatelům poskytovat slevy či různé výhody.
Opět se přitom nabízí možnost propojit věrnostní program s push notifikacemi. A účinněji tak uživatele motivovat k jeho využívání.
Firma díky tomu zvýší své tržby a zároveň získá věrnější zákazníky. Statistiky dokonce ukazují, že zvýšení retence už o 5 % přinese růst příjmů až o 95 %.
Mobilní aplikace je také výborným způsobem, jak zvýšit povědomí o své značce.
Kvalitní aplikace, která je přehledná a nabídne uživatelům, co potřebují, totiž získá dobré hodnocení a recenze. A lépe si povede v nabídce obchodů Google Play, App Store či App Gallery.
Díky tomu osloví i lidi, kteří ji doteď neznali. A přivede firmě nové klienty.
Potenciál je přitom opravdu veliký. Jen v České republice má chytrý mobilní telefon 90 % lidí do 54 let.
Pomocí mobilní aplikace tak můžete danou firmu či produkt dostat do povědomí milionů lidí. Stačí připravit aplikaci, která získává ta nejlepší hodnocení.
Jak na to vám poradíme v našem článku Jak získat aplikaci, která sbírá pětihvězdičková hodnocení. Nebo se rovnou obraťte na nás a o vše se postaráme.
Spolu s tím, jak mobilní aplikace rozšiřuje okruh uživatelů a dostává danou značku do povědomí, zvyšuje se i počet kontaktů, které firma získá. Zejména e-mailů.
Díky tomu může dané uživatele kdykoliv oslovit i jinými kanály. A představit jim například nabídku, která se do aplikace nehodí.
Zapomenout nesmíme ani na fakt, že aplikace neznamená jen investici do budoucích zisků, ale dokáže si na sebe vydělat sama. A to jak na vývoj, tak na následný provoz.
Stačí zvolit správnou monetizační strategii.
Díky ní aplikace přináší zisk bez ohledu na prodej produktů či služeb. Stačí například:
Podobně funguje například mobilní aplikace Calmio, kterou jsme připravili pro stejnojmennou společnost. A která si jen pomocí předplatného snadno vydělá na provoz i na průběžné vylepšování.
Mobilní aplikaci, která pomáhá zvýšit tržby, ocení každá firma. A proto s ní rádi pomůžeme i vašim klientům.
Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.
Ukáže vám to například náš článek Příležitost pro agentury.
Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.
blablabl