5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách

Zvýšení tržeb nebo například zefektivnění práce. To jsou některé z důvodů, proč by vaši klienti měli mít mobilní aplikaci. Nesmíme ale zapomínat ani na zlepšení přehledu o zboží a službách. Právě tomu se věnujeme v posledním díle našeho seriálu pro marketingové, digitální a on-line agentury.

Lepší přehled o zboží a službách ocení nejen firmy, ale i jejich zákazníci. Zvláště v případě, že daná společnost nabízí stovky či tisíce produktů nebo specifické či poměrně složité služby.

Orientovat se v takových produktech či službách může být pro koncové zákazníky složité. A právě díky mobilní aplikaci získají lepší přehled.

Mohou totiž jednotlivé produkty filtrovat podle svých preferencí či aktuální situace, a najdou tak to nejvhodnější řešení.

Na rozdíl od webových stránek je navíc mobilní aplikace dostupná také off-line. Díky tomu lidé najdou potřebné informace, kdykoliv potřebují.


Přečtěte si i další díly našeho seriálu

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání


Klientům usnadní výběr

Lepší přehled o zboží ocení i váš klient a jeho zaměstnanci. Získají totiž přesné informace například o skladových zásobách a dokážou reagovat na aktuální situaci. Tedy zajistit dostatečné zásobování všech poboček.

Odpadnou tak zbytečné ztráty způsobené tím, že je na některé pobočce zboží nedostupné.

Mobilní aplikace navíc zaměstnance na docházející zboží automaticky upozorní. A nehrozí, že něco přehlédnou.

Zároveň získají lepší přehled o službách spojených s daným produktem, jako je například specializovaný servis nebo prodloužená záruka. A mohou je klientovi nabídnout.

Chybí vám spolehliví developeři, kteří budou dodávat dle zadání?

Potřebné informace na jednom místě

Výhodou je, že zaměstnanci firem i zákazníci v aplikaci kdykoliv najdou potřebné informace o daném zboží či službě. Tedy například:

  • jak přesně produkt funguje,
  • kde je možné jej použít,
  • jak postupovat při poruše,
  • jak danou službu využít,
  • co je třeba ke správné funkci zboží
  • nebo za jakých okolností má zákazník na danou službu nárok.

Takové informace lidem usnadňují nejen výběr zboží, ale i práci s ním nebo řešení následných potíží.

Prodejce či poskytovatel zase dokáže zákazníka už při nákupu upozornit na možné komplikace a nabídnout mu doplňující služby.

Prostřednictvím mobilní aplikace si mohou zákazníci také objednat servis konkrétního produktu. A servisní pracovník v aplikaci zjistí všechny potřebné informace a ví, na co se má přichystat.

To vše vede k tomu, že zákazník získá špičkový servis, což zvyšuje spokojenost s firmou. A pomáhá vytvářet věrnější klienty.

Ti jsou přitom pro každou úspěšnou společnost velmi důležití. Data totiž ukazují, že věrnější zákazníci více utrácejí. Zvýšení retence o 5 % přináší růst příjmů až o 95 %.

Upozorní i na novinky

Jak už jsme naznačili, prostřednictvím mobilní aplikace firmy své zákazníky lépe informují o doplňkových službách či zboží. Navíc je mohou upozornit i na zcela nové služby.

Nejen, že je možné takové informace doplnit k daným produktům, ale firmy je mohou avizovat i pomocí push notifikací

Potřebné informace získají také zaměstnanci. Díky tomu mohou efektivněji prodávat a pomáhat svým klientům s řešením různých potíží či požadavků.

To vše vede k větší spokojenosti zákazníků. A tedy i k vyšším tržbám.

Spolupráci vám nastavíme na míru

Rádi vám s přípravou podobné aplikace pro vaše klienty pomůžeme. Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.

Ukáže vám to náš článek Příležitost pro agentury.

Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.

Sdílejte článek
Jana Marková
Jana Marková

Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.

Oblíbené
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu

V ideálním světě by se mobilní aplikace spustila okamžitě. Načtení všech potřebných dat ale chvíli trvá. Telefony jsou sice čím dál tím výkonnější, aplikace s...

Ilustrační grafika s nápisem AI.
5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci

Pokud se 10 lidí zeptáte, jaký je největší trend v oblasti mobilních aplikací, s největší pravděpodobností vám všichni odpoví stejně – umělá inteligence. Velká popularita...

Ilustrační obrázek s názvem rozhovoru s Janou Markovou o mobilních a webových aplikacích.
Ostatní 20. 3. 2024
Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě

Aby práce na mobilní aplikaci běžely plynule a bez zbytečných potíží, je potřeba pečlivé projektové vedení. A za to je v INITED už od roku...

Ilustrační grafika s názvem článku a rukou kreslící návrh mobilní aplikace.
Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít

„Mám nápad na skvělou mobilní aplikaci.“ Takovou větu u nás slyšíme velmi často. Jenže… od nápadu k aplikaci vede dlouhá cesta, na které potřebujete promyslet...

Mohlo by vás zajímat

Zobrazit vše
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu
Mobilní aplikace
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu

V ideálním světě by se mobilní aplikace spustila okamžitě. Načtení všech potřebných dat ale chvíli trvá. Telefony jsou sice čím dál tím výkonnější, aplikace s...

Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
Ostatní
Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě

Aby práce na mobilní aplikaci běžely plynule a bez zbytečných potíží, je potřeba pečlivé projektové vedení. A za to je v INITED už od roku...

Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
Mobilní aplikace
Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?

Vydávat aplikace pro iOS mimo App Store bylo až donedávna prakticky nemyslitelné. Od března 2024 je to ale jinak – Apple totiž vydavatelům v Evropské...

Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
Mobilní aplikace
Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít

„Mám nápad na skvělou mobilní aplikaci.“ Takovou větu u nás slyšíme velmi často. Jenže… od nápadu k aplikaci vede dlouhá cesta, na které potřebujete promyslet...

6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play

Jakmile připravíte novou mobilní aplikaci, máte před sebou zásadní úkol – dostat ji k co největšímu množství lidí. Pomůže vám s tím ASO – tedy...

Novinky ze světa mobilních aplikací každý měsíc na vašem e-mailu.