Zvýšení tržeb nebo například zefektivnění práce. To jsou některé z důvodů, proč by vaši klienti měli mít mobilní aplikaci. Nesmíme ale zapomínat ani na zlepšení přehledu o zboží a službách. Právě tomu se věnujeme v posledním díle našeho seriálu pro marketingové, digitální a on-line agentury.
Lepší přehled o zboží a službách ocení nejen firmy, ale i jejich zákazníci. Zvláště v případě, že daná společnost nabízí stovky či tisíce produktů nebo specifické či poměrně složité služby.
Orientovat se v takových produktech či službách může být pro koncové zákazníky složité. A právě díky mobilní aplikaci získají lepší přehled.
Mohou totiž jednotlivé produkty filtrovat podle svých preferencí či aktuální situace, a najdou tak to nejvhodnější řešení.
Na rozdíl od webových stránek je navíc mobilní aplikace dostupná také off-line. Díky tomu lidé najdou potřebné informace, kdykoliv potřebují.
Přečtěte si i další díly našeho seriálu
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání
Lepší přehled o zboží ocení i váš klient a jeho zaměstnanci. Získají totiž přesné informace například o skladových zásobách a dokážou reagovat na aktuální situaci. Tedy zajistit dostatečné zásobování všech poboček.
Odpadnou tak zbytečné ztráty způsobené tím, že je na některé pobočce zboží nedostupné.
Mobilní aplikace navíc zaměstnance na docházející zboží automaticky upozorní. A nehrozí, že něco přehlédnou.
Zároveň získají lepší přehled o službách spojených s daným produktem, jako je například specializovaný servis nebo prodloužená záruka. A mohou je klientovi nabídnout.
Výhodou je, že zaměstnanci firem i zákazníci v aplikaci kdykoliv najdou potřebné informace o daném zboží či službě. Tedy například:
Takové informace lidem usnadňují nejen výběr zboží, ale i práci s ním nebo řešení následných potíží.
Prodejce či poskytovatel zase dokáže zákazníka už při nákupu upozornit na možné komplikace a nabídnout mu doplňující služby.
Prostřednictvím mobilní aplikace si mohou zákazníci také objednat servis konkrétního produktu. A servisní pracovník v aplikaci zjistí všechny potřebné informace a ví, na co se má přichystat.
To vše vede k tomu, že zákazník získá špičkový servis, což zvyšuje spokojenost s firmou. A pomáhá vytvářet věrnější klienty.
Ti jsou přitom pro každou úspěšnou společnost velmi důležití. Data totiž ukazují, že věrnější zákazníci více utrácejí. Zvýšení retence o 5 % přináší růst příjmů až o 95 %.
Jak už jsme naznačili, prostřednictvím mobilní aplikace firmy své zákazníky lépe informují o doplňkových službách či zboží. Navíc je mohou upozornit i na zcela nové služby.
Nejen, že je možné takové informace doplnit k daným produktům, ale firmy je mohou avizovat i pomocí push notifikací.
Potřebné informace získají také zaměstnanci. Díky tomu mohou efektivněji prodávat a pomáhat svým klientům s řešením různých potíží či požadavků.
To vše vede k větší spokojenosti zákazníků. A tedy i k vyšším tržbám.
Rádi vám s přípravou podobné aplikace pro vaše klienty pomůžeme. Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.
Ukáže vám to náš článek Příležitost pro agentury.
Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.
blablabl