+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
Vývoj mobilních aplikací - firma INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt

Aplikace prodává testy osobnosti a přivádí nové klienty

21.2.2017Jaroslav Pavlíček

V jednom z předchozích článků jsem zmiňoval použití plateb v aplikacích. Inspirovala mě k tomu aplikace, kterou jsme tvořili a od února je k dispozici ke stažení na Appstore.

Kristine a Jeppeh Lykkell se jako profesionální NLP koučové věnují osobnostnímu rozvoji. Při své práci používají archetypovou typologii, kdy správné určení archetypu osobnosti pomáhá proniknout do nejtemnějších zákoutí lidské psychiky.

Původní myšlenka byla vydat e-book a hledal se nástroj, který pojme 95 ilustrací jednotlivých archetypů včetně popisu, hezky je zpřístupní uživateli, zkomplikuje pirátství a bude snadno dostupný, ideálně bez nutnosti instalace speciálního prohlížeče. Jako dobrý nápad se ukázalo použít mobilní aplikaci s využitím IAP plateb.

Platforma mobilní aplikace splnila všechny požadavky: pojme potřebný obsah, zpřístupní ho příjemnou formou, zkomplikuje pirátství a má vyřešený standardní platební proces. Navíc bylo možné přidat další multimediální obsah – audio s videem a v neposlední řadě testy. Každý test sestává z 25 otázek, který řekne jak moc ten archetyp jste. Testy jsou čtyři, jeden zdarma na namlsání a tři zpoplatněné.

Screenshot 1 Screenshot 2

Aplikaci jsme realizovali ve spolupráci s mediální agenturou Mediapoint. K realizaci jsme zvolili platformu Adobe AIR, která je vhodná pro multimédia.

Diskuse k článku na Facebooku.

Jaroslav Pavlíček
Jaroslav je certifikovaný architekt (TOGAF) s 25+ lety praxe v IT. Díky tomu mají naše mobilní aplikace vysokou technickou úroveň a jsou postavené na spolehlivých technologiích. Své zkušenosti získával na projektech v zahraničí (Velká Británie, Malta) a vedle INITED působí jako konzultant Adobe Experience Manager, AEM.
Předchozí článek Schvalování aplikací na Android a iPhone – Jak na něj vyzrát Další článek 7 tipů, jak navrhovat aplikace pro nový iPhone X

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (25)
  • Mobilní aplikace (42)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (12)
  • Top (5)
  • Trendy (38)
  • Z naší dílny (19)

Přečtěte si také

  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO
  • Jak vypadá naše spolupráce s marketingovými agenturami
  • App Store zamítl aplikaci? 3 nejčastější důvody + tipy, jak se tomu vyhnout
  • Jak získat úspěšnou a vydělávající aplikaci? Klíčem jsou AI chatboti
  • Vyšší výkon nebo lepší fotoaparát: 4 největší novinky, které přinese iPhone 15
  • No code a low code programování vs. klasický vývoj mobilní aplikace. Víte, co se víc vyplatí?
  • Mobile marketing automation: Co to je a proč se vám vyplatí
  • O 48 % vyšší engagement. I to vám přinese gamifikace
  • Twitteru roste nová konkurence. Bluesky od Jacka Dorseyho
  • Jak mi „pravidla“ LinkedInu vzala 2 roky práce a dřiny
  • Umělá inteligence off-line? V mobilním telefonu vytvoří obrázek za 15 vteřin
  • 5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách
  • Lidé tráví používáním mobilních aplikací přes 5 hodin denně. Víte, co je zajímá nejvíc?

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}