+420 603 755 610
info@inited.cz
flagEnglish (Angličtina)
flagČeština
INITED Solutions s.r.o.
  • Domů
  • Služby
    • Vývoj mobilních aplikací
    • Záchrana projektů
    • Konzultace
    • Provoz a rozvoj mobilních aplikací
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Kontakt
Grafika znázorňující vzdělávání a obsahující notebook, globus a učebnice.

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání

15.3.2023Jana Marková

V prvních třech dílech našeho seriálu pro digitální, marketingové a PR agentury jsme vám ukázali, jak mobilní aplikace vašim klientům zvýší zisk, upozorní na jejich značku nebo zefektivní práci zaměstnancům. Kromě toho však firmám usnadní také vzdělávání pracovníků. Podívejte se, proč je to důležité.

E-learningové aplikace získávají v posledních letech na popularitě a podle některých údajů jsou to dokonce 3. nejstahovanější aplikace na chytré mobilní telefony.

Stále častěji se proto uplatňují i ve firmách. Pomáhají jim totiž nejen se vzděláváním zaměstnanců, ale nepřímo i se zvýšením tržeb.

Potvrzují to následující statistiky, které říkají, že:

  • Každý dolar investovaný do e-learningu se díky zvýšení produktivity zaměstnanců vrátí 30×.
  • Firmám, které vynaloží na vzdělávání zaměstnanců 1 500 dolarů ročně, roste zisková marže o 25 %.
  • E-learning zvyšuje míru retence u zaměstnanců až o 60 %.

Přečtěte si i další díly našeho seriálu

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách


Ušetříte za lektora i za pronájem sálu

Právě e-learningová aplikace je nejefektivnějším způsobem, jak zaměstnance vzdělávat. Náklady na ni jsou totiž mnohem nižší než na pravidelná „živá“ školení vedená lektorem.

U nich musí firma zaplatit vyučujícího i pronájem sálu, a navíc osloví pouze omezené množství lidí.

Tyto výdaje se přitom stále opakují. Jen pomocí pravidelných kurzů totiž mohou zaměstnanci sledovat novinky v oboru a využít je ke zlepšení a zefektivnění své práce.

Díky mobilní aplikaci mají potřebná školení vždy po ruce. A mohou je absolvovat, kdy se jim to hodí. Například cestou do práce.

Firma přitom zaplatí pouze za vývoj mobilní aplikace a její pravidelné aktualizace.

Zvýšíte kvalifikaci zaměstnanců

Edukace zaměstnanců pomocí mobilní aplikace může mít řadu podob a také účelů. Jedním z těch nejdůležitějších je zvyšování kvalifikace zaměstnanců.

Pomocí edukativní aplikace může firma seznámit pracovníky s novinkami z oboru nebo jim například umožnit, aby se vzdělávali v dalších oblastech. Díky tomu získá kvalifikovanější zaměstnance, kteří budou odvádět kvalitnější práci.

Navíc jim usnadní i změnu pozice ve firmě. A pomůže jim tak budovat kariéru.

Dostupnější povinná školení i firemní benefity

E-learningová aplikace firmám samozřejmě pomůže i se zvládnutím povinných školení – například BOZP.

Výhodou je, že zaměstnanci takové školení absolvují, kdy se jim to hodí. A firma má zároveň informace o tom, kdo už kurzem prošel a kdo ne.

Vzdělávání je navíc oblíbeným firemním benefitem. Pomocí vlastní aplikace ho společnost může svým zaměstnancům nabídnout výhodněji – pro ni i pro zaměstnance.

Firmu takový postup stojí méně než klasické osobní kurzy. A pracovník se nemusí bát, že bude výuka naplánovaná na čas, který se mu nehodí.

Tyto výhody využívají například zaměstnanci Úřadu městské části Praha 6.

Aplikace, kterou jsme pro tuto městskou část připravili v INITED, totiž pracovníkům pomáhá se vzděláváním ve všech potřebných oblastech. A zároveň jim usnadňuje související administrativu.

Přizpůsobí se firmě i zaměstnancům

Velkým plusem vlastní e-learningové aplikace je také fakt, že vše je připravené na míru dané společnosti a jejím zaměstnancům. A to jak obsahem, tak formou nebo například délkou jednotlivých kurzů.

Školení tak reflektují reálie firmy a jsou mnohem efektivnější.

Navíc je možné do kurzů začlenit informace o firmě. A posílit tak vztah zaměstnanců ke společnosti.

A samozřejmě se u těchto aplikací velmi dobře uplatní také gamifikace. Díky ní budou kurzy zaměstnance bavit a zvýší jejich motivaci zlepšovat své dovednosti.

Pomozte klientům zefektivnit práci

Díky zmíněným prvkům tedy firmy získají kvalifikovanější zaměstnance, kteří si snadno osvojí nové postupy. A s prací si poradí rychleji a kvalitněji.

Rádi vám přitom s přípravou podobné aplikace pro vaše klienty pomůžeme. Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.

Ukáže vám to náš článek Příležitost pro agentury.

Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.

Jana Marková
Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.
Předchozí článek Tři ze čtyř iPhonů už mají iOS 16. Víte, proč je důležité na to myslet u aplikací? Další článek 7 nejlepších způsobů, jak propagovat mobilní aplikaci

Kategorie článků

  • Marketing a prodej (26)
  • Mobilní aplikace (47)
  • Mobilní telefony a HW/Ostatní (13)
  • Ostatní (13)
  • Top (5)
  • Trendy (39)
  • Z naší dílny (20)

Přečtěte si také

  • Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
  • Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
  • Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
  • 6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
  • Hodinová sazba za vývoj mobilní aplikace: jak se liší u freelancerů a agentur
  • Cena vývoje mobilní aplikace 2024
  • Co jsou widgety a proč se vyplatí i vaší aplikaci
  • Chcete, aby vaše aplikace zůstala na Google Play? Musíte ji aktualizovat!
  • 7 trendů ve vývoji mobilních aplikací pro rok 2024
  • Povinné ověření účtů vývojářů na Google Play
  • Jak funguje našich 6 etap vývoje mobilních aplikací
  • Nebuďte součástí hloupých předsudků a pověr! Můžete tím přijít o peníze i o zákazníky
  • Máte aktuální API? Bez ní vás někteří uživatelé v Google Play nenajdou
  • UX mobilní aplikace: 3 věci, na které musíte myslet
  • AI na vlastní kůži: Jak vypadá aplikace s texty od ChatGPT
  • Proč je práce z domova okolím vnímána jako podřadnější než práce v kanceláři?
  • 3 největší novinky, které přinese Google Pixel 8
  • 6 technologií, které vylepší vaši aplikaci
  • 5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci
  • 7 nejčastějších chyb, které firmy dělají v ASO

Ahoj 123

blablabl

  • Domů
  • Služby
  • Pro agentury
  • Ukázky naší práce
  • Blog
  • Náš tým
  • Kontakt
© 2023 Created by Provocado
Na tomto webu používáme cookies
Cookies nám pomáhají vidět realitu - co návštěvníky zajímá, co čtou a co naopak přeskakují. Používáme Google Analytics, Google Fonts aYouTube. Více o cookies, najdete v dokumentu níže.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Předvolby
{title} {title} {title}