5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání

Mobilní aplikace

V prvních třech dílech našeho seriálu pro digitální, marketingové a PR agentury jsme vám ukázali, jak mobilní aplikace vašim klientům zvýší zisk, upozorní na jejich značku nebo zefektivní práci zaměstnancům. Kromě toho však firmám usnadní také vzdělávání pracovníků. Podívejte se, proč je to důležité.

E-learningové aplikace získávají v posledních letech na popularitě a podle některých údajů jsou to dokonce 3. nejstahovanější aplikace na chytré mobilní telefony.

Stále častěji se proto uplatňují i ve firmách. Pomáhají jim totiž nejen se vzděláváním zaměstnanců, ale nepřímo i se zvýšením tržeb.

Potvrzují to následující statistiky, které říkají, že:

  • Každý dolar investovaný do e-learningu se díky zvýšení produktivity zaměstnanců vrátí 30×.
  • Firmám, které vynaloží na vzdělávání zaměstnanců 1 500 dolarů ročně, roste zisková marže o 25 %.
  • E-learning zvyšuje míru retence u zaměstnanců až o 60 %.

Přečtěte si i další díly našeho seriálu

5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 2. Zlepšení brand awareness
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách


Ušetříte za lektora i za pronájem sálu

Právě e-learningová aplikace je nejefektivnějším způsobem, jak zaměstnance vzdělávat. Náklady na ni jsou totiž mnohem nižší než na pravidelná „živá“ školení vedená lektorem.

U nich musí firma zaplatit vyučujícího i pronájem sálu, a navíc osloví pouze omezené množství lidí.

Tyto výdaje se přitom stále opakují. Jen pomocí pravidelných kurzů totiž mohou zaměstnanci sledovat novinky v oboru a využít je ke zlepšení a zefektivnění své práce.

Díky mobilní aplikaci mají potřebná školení vždy po ruce. A mohou je absolvovat, kdy se jim to hodí. Například cestou do práce.

Firma přitom zaplatí pouze za vývoj mobilní aplikace a její pravidelné aktualizace.

Chybí vám spolehliví developeři, kteří budou dodávat dle zadání?

Zvýšíte kvalifikaci zaměstnanců

Edukace zaměstnanců pomocí mobilní aplikace může mít řadu podob a také účelů. Jedním z těch nejdůležitějších je zvyšování kvalifikace zaměstnanců.

Pomocí edukativní aplikace může firma seznámit pracovníky s novinkami z oboru nebo jim například umožnit, aby se vzdělávali v dalších oblastech. Díky tomu získá kvalifikovanější zaměstnance, kteří budou odvádět kvalitnější práci.

Navíc jim usnadní i změnu pozice ve firmě. A pomůže jim tak budovat kariéru.

Dostupnější povinná školení i firemní benefity

E-learningová aplikace firmám samozřejmě pomůže i se zvládnutím povinných školení – například BOZP.

Výhodou je, že zaměstnanci takové školení absolvují, kdy se jim to hodí. A firma má zároveň informace o tom, kdo už kurzem prošel a kdo ne.

Vzdělávání je navíc oblíbeným firemním benefitem. Pomocí vlastní aplikace ho společnost může svým zaměstnancům nabídnout výhodněji – pro ni i pro zaměstnance.

Firmu takový postup stojí méně než klasické osobní kurzy. A pracovník se nemusí bát, že bude výuka naplánovaná na čas, který se mu nehodí.

Tyto výhody využívají například zaměstnanci Úřadu městské části Praha 6.

Aplikace, kterou jsme pro tuto městskou část připravili v INITED, totiž pracovníkům pomáhá se vzděláváním ve všech potřebných oblastech. A zároveň jim usnadňuje související administrativu.

Přizpůsobí se firmě i zaměstnancům

Velkým plusem vlastní e-learningové aplikace je také fakt, že vše je připravené na míru dané společnosti a jejím zaměstnancům. A to jak obsahem, tak formou nebo například délkou jednotlivých kurzů.

Školení tak reflektují reálie firmy a jsou mnohem efektivnější.

Navíc je možné do kurzů začlenit informace o firmě. A posílit tak vztah zaměstnanců ke společnosti.

A samozřejmě se u těchto aplikací velmi dobře uplatní také gamifikace. Díky ní budou kurzy zaměstnance bavit a zvýší jejich motivaci zlepšovat své dovednosti.

Pomozte klientům zefektivnit práci

Díky zmíněným prvkům tedy firmy získají kvalifikovanější zaměstnance, kteří si snadno osvojí nové postupy. A s prací si poradí rychleji a kvalitněji.

Rádi vám přitom s přípravou podobné aplikace pro vaše klienty pomůžeme. Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.

Ukáže vám to náš článek Příležitost pro agentury.

Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.

Sdílejte článek
Jana Marková
Jana Marková

Jana je projektový manažer s 5+ letou praxí v oblasti vývoje mobilních aplikací. Za tu dobu zkrátila čas vývoje aplikace na v průměru 4 měsíce a získala si oblibu klientů především díky včasné a přímé komunikaci. Jak kloubí náročné povolání s rodinou a další příběhy naleznete v článku Jak pracuje projektový manažer.

Oblíbené
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu

V ideálním světě by se mobilní aplikace spustila okamžitě. Načtení všech potřebných dat ale chvíli trvá. Telefony jsou sice čím dál tím výkonnější, aplikace s...

Ilustrační grafika s nápisem AI.
5 tipů, jak využít umělou inteligenci v mobilní aplikaci

Pokud se 10 lidí zeptáte, jaký je největší trend v oblasti mobilních aplikací, s největší pravděpodobností vám všichni odpoví stejně – umělá inteligence. Velká popularita...

Ilustrační obrázek s názvem rozhovoru s Janou Markovou o mobilních a webových aplikacích.
Ostatní 20. 3. 2024
Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě

Aby práce na mobilní aplikaci běžely plynule a bez zbytečných potíží, je potřeba pečlivé projektové vedení. A za to je v INITED už od roku...

Ilustrační grafika s názvem článku a rukou kreslící návrh mobilní aplikace.
Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít

„Mám nápad na skvělou mobilní aplikaci.“ Takovou větu u nás slyšíme velmi často. Jenže… od nápadu k aplikaci vede dlouhá cesta, na které potřebujete promyslet...

Mohlo by vás zajímat

Zobrazit vše
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu
Mobilní aplikace
Splash screeny v mobilních aplikacích. Od teorie a historie až po implementace na iOS a Androidu

V ideálním světě by se mobilní aplikace spustila okamžitě. Načtení všech potřebných dat ale chvíli trvá. Telefony jsou sice čím dál tím výkonnější, aplikace s...

Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě
Ostatní
Jana Marková: Mobilní, nebo webová aplikace? Někdy je nejlepší mít obě

Aby práce na mobilní aplikaci běžely plynule a bez zbytečných potíží, je potřeba pečlivé projektové vedení. A za to je v INITED už od roku...

Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?
Mobilní aplikace
Apple umožňuje publikovat aplikace v alternativních obchodech. Jaké jsou podmínky?

Vydávat aplikace pro iOS mimo App Store bylo až donedávna prakticky nemyslitelné. Od března 2024 je to ale jinak – Apple totiž vydavatelům v Evropské...

Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít
Mobilní aplikace
Od nápadu na aplikaci k dokonalému projektu: 6 kroků, které musíte ujít

„Mám nápad na skvělou mobilní aplikaci.“ Takovou větu u nás slyšíme velmi často. Jenže… od nápadu k aplikaci vede dlouhá cesta, na které potřebujete promyslet...

6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play
6 rozdílů mezi ASO pro App Store a pro Google Play

Jakmile připravíte novou mobilní aplikaci, máte před sebou zásadní úkol – dostat ji k co největšímu množství lidí. Pomůže vám s tím ASO – tedy...

Novinky ze světa mobilních aplikací každý měsíc na vašem e-mailu.