Spolehlivost, komunikace, preciznost. To jsou některé věci, které marketingové a digitální agentury oceňují na spolupráci s INITED. A také fakt, že jsme jim k dispozici od samého začátku až do vydání aplikace – a když mají zájem, tak i dlouho po něm. Podívejte se, jak naše spolupráce na vývoji mobilních aplikací vypadá.
Na spolupráci s digitálními, online a marketingovými agenturami se zaměřujeme už několik let. Díky tomu dobře víme, co potřebují a jak pracují. A dokážeme jim nabídnout ty nejlepší služby.
Potvrzuje to i fakt, že se na nás právě agentury často obracejí. A žádají o pomoc s vývojem mobilní aplikace pro své klienty.
Krok č. 1: Seznámíme se s podrobnostmi
Právě okamžikem, kdy nám zazvoní telefon nebo najdeme v e-mailové schránce zprávu, začíná naše spolupráce. Při ní nejprve zjistíme, co přesně vaše agentura potřebuje. Tedy jaký typ aplikace váš klient chce nebo zda požaduje nějaké speciální technologie.
Jakmile si to ujasníme, dohodneme si společný online meeting. Trvá přibližně 30 minut a probereme na něm podrobnosti projektu. Konkrétně:
- jeho cíl;
- hlavní funkce, které musí v mobilní aplikaci být;
- co budeme mít na starosti my (zda máme vytvořit i backend a administraci);
- jaké technologie klient požaduje;
- kdo se postará o publikování aplikace;
- jak bude probíhat vývoj;
- termín odevzdání projektu;
- pravidla vzájemné komunikace
- a další detaily.
Základ: Přesná a podrobná cenová nabídka
Ve chvíli, kdy známe podrobnosti, připravíme cenovou nabídku. Její přesná podoba záleží na dohodnuté podobě projektu.
Vždy v ní ale najdete:
- shrnuté zadání;
- informace o tom, co bude aplikace obsahovat;
- základní popis, jak bude aplikace fungovat;
- její technické parametry;
- harmonogram prací,
- rozpočet
- i plánovaný rozsah naší spolupráce.
Máte tak „černé na bílém“ všechny důležité údaje. A víte, jak bude spolupráce dál probíhat.
Společně doladíme termíny
Jakmile nabídku schválíte, pustíme se do práce. A začneme schůzkou, na které domluvíme zbývající detaily spolupráce. Tedy například:
- přesné termíny pro dokončení jednotlivých etap vývoje mobilní aplikace,
- termíny pro společné týdenní statusy,
- postup pro reporting chyb
- nebo fakturaci.
Zároveň se dohodneme, kdo bude mít na starost komunikaci s vaším klientem. Tedy zda:
- necháte vše na nás a sami budete na vývoj jen dohlížet;
- budeme v INITED s vaším klientem komunikovat jen v některých případech – když budeme řešit konkrétní funkčnosti nebo například nasazení aplikace – a zbytek necháme na vás;
- veškerou komunikaci s klientem obstaráte vy a nám jen předáte potřebné informace.
Kterou z těchto variant zvolíte, záleží jen na vás. V INITED se vám rádi přizpůsobíme.
Celou dobu jsme v kontaktu
Následně pokračujeme podle našeho systému vývoje mobilních aplikací, který má 6 etap:
V nich si:
- přesně rozvrhneme práci,
- připravíme první model aplikace,
- vytvoříme prototyp bez napojení na server,
- propojíme všechny části aplikace (teda frontend, backend, administraci a tak dále),
- vše doladíme
- a vydáme v obchodech.
Ve všech etapách přitom spolupracujeme i s vámi.
Zpočátku jen prostřednictvím pravidelných schůzek, na kterých vás seznámíme s postupem práce, a při kontrole dokončených funkčností. Postupně vás ale stále více zapojujeme i do testování. Společně tak aplikaci vyladíme k dokonalosti a připravíme ji na vydání.
Pomůžeme vám i po vydání aplikace
Občas se stane, že váš klient přijde v průběhu vývoje s nápadem na novou funkci či na rozšíření aplikace. V takovém případě nejprve probereme podrobnosti, abychom mohli odhadnout, jak časově a finančně náročná taková změna bude.
Odhad vám pak předáme. Poté už je jen na vašem klientovi, zda se rozhodne začlenit novou funkci do aplikace rovnou, nebo jestli budou práce dál pokračovat podle původního harmonogramu. A novinky doplníme až po vydání.
I po publikaci se totiž rádi postaráme o další rozvoj aplikace. Tedy nejen o opravu chyb, která je pro nás samozřejmostí. Ale také o přidání nových funkcí.
Předání kódů je samozřejmost
Po dokončení aplikace vám předáme veškeré zdrojové kódy a informace o vývoji. Je tak jen na vás, zda budete i dál pokračovat s námi, nebo zvolíte jinou společnost.
Z vlastní zkušenosti ale můžeme říct, že 90 % marketingových agentur chce další úpravy od nás. A řada z nich se k nám pravidelně vrací s dalšími aplikacemi.
Přidejte se k nim i vy! Napište nám a probereme, s čím vám můžeme pomoci.