Také si myslíte, že se pro některé klienty mobilní aplikace jednoduše nehodí? Podobně uvažuje řada PR, marketingových či on-line agentur. Existuje ale nejméně 5 důvodů, které dokazují opak. Nedávno jsme vám ukázali první z nich. A nyní je na řadě další…
V prvním díle našeho seriálu jsme vám prozradili, jak mobilní aplikace zvýší zisk vašich klientů.
Zároveň je však dokáže dostat do širšího povědomí. A dát jim náskok před konkurencí.
Jak? To vám prozradíme na následujících řádcích.
Přečtěte si i další díly našeho seriálu
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 1. Zvýšení zisku
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 3. Zefektivnění práce
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 4. Snadnější vzdělávání
5 důvodů, proč váš klient potřebuje mobilní aplikaci: 5. Lepší přehled o službách
Mobilní aplikace umožní vašemu klientovi nabídnout zákazníkům to, co chtějí a potřebují. A získat tak náskok před konkurencí.
A to i v případě, že konkurenční společnost už mobilní aplikaci má. Váš klient totiž může zákazníkům nabídnout to, co v jiných aplikacích chybí. A předběhnout tak ostatní firmy.
Ještě výraznější výhodu pro svého klienta získáte, pokud jeho konkurenti dosud mobilní aplikaci nemají. Váš klient ji tak může lidem nabídnout jako první.
A oslovit i uživatele, kteří zatím využívají služby jiných firem.
Získá tak náskok před konkurencí. A díky datům z mobilní aplikace lépe pozná i chování uživatelů.
Může jim pak svou aplikaci a služby lépe přizpůsobit – a svou konkurenční výhodu ještě zvýraznit.
Už samotné vydání mobilní aplikace nabízí nové možnosti propagace. Můžete například vydat tiskovou zprávu nebo přidat reklamu do obchodů s aplikacemi.
A pomůžete tak klientovi získat další potenciální zákazníky, spolupracovníky nebo například zaměstnance.
Uživatelé se tak s logem vašeho klienta začnou setkávat častěji. Díky tomu se jeho značka dostane do širšího povědomí a lidé ho postupně začnou sami vyhledávat.
Lidé běžně tráví používáním mobilních aplikací i více než 4 hodiny denně. A toho můžete využít.
I když uživatel obvykle aplikaci vašeho klienta aktivně nepoužívá, několikrát denně má před očima její logo a název. Díky tomu si ji snadno zapamatuje. A spolu s tím i vašeho klienta.
A jakmile bude řešit problém, se kterým mu může váš klient pomoci, ví, kam se obrátit.
Že právě propagace společnosti může být důležitým úkolem mobilní aplikace potvrzuje i společnost Krajská zdravotní a. s., pro kterou jsme vytvořili aplikaci Kázetka.
Pacientům nemocnic ze sítě Krajská zdravotní a. s. pomáhá například najít nejbližší lékárnu, která do této sítě spadá. Nebo si v některé z nich objednat vyzvednutí předepsaných léků.
Není to však jediný důvod, proč se společnost pro vytvoření mobilní aplikace rozhodla.
„Hlavním smyslem aplikace Krajské zdravotní je propagace společnosti v zařízeních, která mají lidé napříč generacemi denně v ruce. Chtěli jsme pacienty v celém kraji informovat o novinkách v našich lékárnách a ambulancích,“ říká generální ředitel společnosti MUDr. Petr Malý, MBA.
A to se podařilo! Klient je dokonce tak spokojený, že ve spolupráci s ním aplikaci stále rozšiřujeme. A zákazníci Krajské zdravotní a. s. si ji natolik oblíbili, že sami přicházejí s návrhy na nové funkce.
V souvislosti s brand awareness je třeba zmínit ještě jednu věc, kterou vašemu klientovi přinese mobilní aplikace. Jsou jí věrnější a spokojenější zákazníci.
Jsou přitom důležití nejen pro zvýšení tržeb, jak jsme už zmiňovali v prvním díle našeho seriálu, ale i při propagaci klienta.
V mobilní aplikaci totiž můžete uživatelům nabídnout různé nadstandardní či bonusové služby a materiály. Zvýšíte tak jejich spokojenost a oni se pak s ostatními rádi podělí o tip na zajímavou aplikaci i firmu.
Dokonce je k tomu můžete sami vyzvat. Jak na to a proč se takový postup vyplatí, vám prozradíme v článku Jak získat aplikaci, která sbírá pětihvězdičková hodnocení.
S mobilní aplikací tak klientovi nabídnete nový a efektivní způsob propagace. A my vám s tím rádi pomůžeme!
Se spoluprací s marketingovými a on-line agenturami máme dlouholeté zkušenosti. A umíme ji nastavit tak, aby přinesla prospěch všem stranám.
Ukáže vám to například náš článek Příležitost pro agentury.
Jednoduše nám napište a probereme vše osobně. A společně najdeme ten nejlepší způsob, jak pomoci vám i vašim klientům.
blablabl